Gå til innhold

bare ¤bella¤

Gjest ¤bella¤

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det må være givende å jobbe slik du gjør, men du ser nok noen skyggesider også.

Uansett - de er heldige som kommer i kontakt med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Når får jeg se bilder av elskovsrede da snuppa? :sjenert:

Det kommer. Skal se hva jeg får gjort i kveld, og om jeg finner kabelen til kameraet ;)

Det må være givende å jobbe slik du gjør, men du ser nok noen skyggesider også.

Uansett - de er heldige som kommer i kontakt med deg.

Det er veldig givende Bettie, og selvfølgelig er det skyggesider. Og det er de som gjør at jeg ikke alltid har like lett for å sove om nettene. Tar alt for ofte med meg jobben hjem i tankene. Veldig slitsomt til tider, men det er så utrolig verdt det.

Og tusen takk :)

Nå ligger jeg på sofaen. Jobbet i natt, men har kun sovet to timer. Ligger her og lurer på om jeg skal gå på en kontrollert smell med potetgull i dag. Er hjemme aleine, og er egentlig ikke superhappy i dag. Har vært veldig flink i mange uker nå, og lurer rett og slett på om jeg skal unne meg en liten pose ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Nå har jeg svinset rund og fotografert leiligheten for Alwa :)

Kjøpte hårfarge når jeg var på butikken i stad, lurer på om jeg skal stripe meg litt mørkere jeg. Har alle år hatt lyst hår på sommeren, men har kommet frem til at jeg trives med litt mørkere ;)

Jo, SOLEN SKINNER :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤bella¤
Ooooohhhhh, jeg gleder meg :juhu:

sendt nå. Ble tre mailer. Vet liksom ikke hvordan jeg pakker sammen disse bildene jeg se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den lampa over spisebordet er rett og slett kjempelekker :hjerte: Leiligheten ser utrolig koselig ut snuppa. Godt jobba :klem: Og jeg kan herved bekrefte at hårfarge er innkjøpt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤
Den lampa over spisebordet er rett og slett kjempelekker :hjerte: Leiligheten ser utrolig koselig ut snuppa. Godt jobba :klem:

Elsker den lampen selv. Syns den er rålekker :sjarmor:

Og jeg kan herved bekrefte at hårfarge er innkjøpt :ler:

:ler:

Sitter med hette på hodet nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags lampe er det da? Er i gang med å planlegge oppussingen her, så tar imot all inspirasjon med takk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig lampe. Det er moro å innrede nye leiligheter.

Jeg forstår at det ikke kan være lett å legge jobben fra seg når man kommer hjem. Og jeg tipper at noen ganger kan det like gjerne være fordi man er glad som fordi man er trist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Nå sitter jeg i solen, på terrassen med en kald øl. Nydelig :briller:

For første gang siden jeg var russ, savner jeg russetiden. Nedafor meg, i parken her sitter en gjeng bekymringsløse russ og koser seg med grilling og øl. Husker hvordan jeg koste meg :)

I dag skal jeg faktisk en tur på byen. Lenge siden sist.

Seinvakt i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Russetiden er jo litt spesiell. Så mye moro - og så lite ansvar. Men samtidig var det jo en tid med mye usikkerhet.

En kald pils er jo godt uansett om man er russ eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤bella¤

Deilig start på dagen :)

Har vært på spinning og mage/rygg. Nå spiser jeg lunsj.

I ettermiddag skal jeg på avdelingsmøte på jobben.

I morgen har jeg en time hudpleie, også får jeg besøk av mine to småbrødre på ettermiddag. De skal sove her til lørdag, før pappa med frue kommer hit på middag (håper på fint vær, så kan vi grille) på lørdag :)

Deilig med langfri :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...