Gjest ¤bella¤ Skrevet 12. april 2008 #201 Del Skrevet 12. april 2008 Følger med jeg og Er ikke så flink til å skrive rundtomkring om dagen bare.... da er vi to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 15. april 2008 #202 Del Skrevet 15. april 2008 Når får jeg se bilder av elskovsrede da snuppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 15. april 2008 #203 Del Skrevet 15. april 2008 Det må være givende å jobbe slik du gjør, men du ser nok noen skyggesider også. Uansett - de er heldige som kommer i kontakt med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. april 2008 #204 Del Skrevet 16. april 2008 Når får jeg se bilder av elskovsrede da snuppa? Det kommer. Skal se hva jeg får gjort i kveld, og om jeg finner kabelen til kameraet Det må være givende å jobbe slik du gjør, men du ser nok noen skyggesider også. Uansett - de er heldige som kommer i kontakt med deg. Det er veldig givende Bettie, og selvfølgelig er det skyggesider. Og det er de som gjør at jeg ikke alltid har like lett for å sove om nettene. Tar alt for ofte med meg jobben hjem i tankene. Veldig slitsomt til tider, men det er så utrolig verdt det. Og tusen takk Nå ligger jeg på sofaen. Jobbet i natt, men har kun sovet to timer. Ligger her og lurer på om jeg skal gå på en kontrollert smell med potetgull i dag. Er hjemme aleine, og er egentlig ikke superhappy i dag. Har vært veldig flink i mange uker nå, og lurer rett og slett på om jeg skal unne meg en liten pose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. april 2008 #205 Del Skrevet 16. april 2008 Nå har jeg svinset rund og fotografert leiligheten for Alwa Kjøpte hårfarge når jeg var på butikken i stad, lurer på om jeg skal stripe meg litt mørkere jeg. Har alle år hatt lyst hår på sommeren, men har kommet frem til at jeg trives med litt mørkere Jo, SOLEN SKINNER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 16. april 2008 #206 Del Skrevet 16. april 2008 Nå har jeg svinset rund og fotografert leiligheten for Alwa Ooooohhhhh, jeg gleder meg :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. april 2008 #207 Del Skrevet 16. april 2008 Ooooohhhhh, jeg gleder meg :juhu: sendt nå. Ble tre mailer. Vet liksom ikke hvordan jeg pakker sammen disse bildene jeg se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Alwa~ Skrevet 16. april 2008 #208 Del Skrevet 16. april 2008 Den lampa over spisebordet er rett og slett kjempelekker Leiligheten ser utrolig koselig ut snuppa. Godt jobba Og jeg kan herved bekrefte at hårfarge er innkjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. april 2008 #209 Del Skrevet 16. april 2008 Den lampa over spisebordet er rett og slett kjempelekker Leiligheten ser utrolig koselig ut snuppa. Godt jobba Elsker den lampen selv. Syns den er rålekker Og jeg kan herved bekrefte at hårfarge er innkjøpt Sitter med hette på hodet nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 16. april 2008 #210 Del Skrevet 16. april 2008 Hva slags lampe er det da? Er i gang med å planlegge oppussingen her, så tar imot all inspirasjon med takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. april 2008 #211 Del Skrevet 16. april 2008 Hva slags lampe er det da? Er i gang med å planlegge oppussingen her, så tar imot all inspirasjon med takk Tricon Lysekrone Utrolig fornøyd med den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Concertina Skrevet 16. april 2008 #212 Del Skrevet 16. april 2008 Tricon Lysekrone Utrolig fornøyd med den Kul! :-D ...er litt nysgjerrig på resten og jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 16. april 2008 #213 Del Skrevet 16. april 2008 Kul! :-D ...er litt nysgjerrig på resten og jeg Send meg en mailadresse, så kommer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. april 2008 #214 Del Skrevet 16. april 2008 Stilig lampe. Det er moro å innrede nye leiligheter. Jeg forstår at det ikke kan være lett å legge jobben fra seg når man kommer hjem. Og jeg tipper at noen ganger kan det like gjerne være fordi man er glad som fordi man er trist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 17. april 2008 #215 Del Skrevet 17. april 2008 Kjempestilig lampe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 19. april 2008 #216 Del Skrevet 19. april 2008 Nå sitter jeg i solen, på terrassen med en kald øl. Nydelig For første gang siden jeg var russ, savner jeg russetiden. Nedafor meg, i parken her sitter en gjeng bekymringsløse russ og koser seg med grilling og øl. Husker hvordan jeg koste meg I dag skal jeg faktisk en tur på byen. Lenge siden sist. Seinvakt i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. april 2008 #217 Del Skrevet 20. april 2008 Russetiden er jo litt spesiell. Så mye moro - og så lite ansvar. Men samtidig var det jo en tid med mye usikkerhet. En kald pils er jo godt uansett om man er russ eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 22. april 2008 #218 Del Skrevet 22. april 2008 Nå skal jeg på spinning og pilates, før kveldsvakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤bella¤ Skrevet 24. april 2008 #219 Del Skrevet 24. april 2008 Deilig start på dagen Har vært på spinning og mage/rygg. Nå spiser jeg lunsj. I ettermiddag skal jeg på avdelingsmøte på jobben. I morgen har jeg en time hudpleie, også får jeg besøk av mine to småbrødre på ettermiddag. De skal sove her til lørdag, før pappa med frue kommer hit på middag (håper på fint vær, så kan vi grille) på lørdag Deilig med langfri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. april 2008 #220 Del Skrevet 24. april 2008 Kos deg masse med gutta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg