Gå til innhold

"Den MÅ jeg bare ha!"


Gjest Heloise

Anbefalte innlegg

Herregud...

Jeg er ikke spesielt glad i å se pengene forsvinne med en gang de er kommet inn på konto... Men i går var jeg på julegavehandletur del. 1, og fant desverre selvfølgelig noe småtterier til meg selv. Som vanlig!

Når jeg er ute og shopper, er det altid prioritert :

vesker, undertøy, sokker, duppsditter (accessories på H&M f.eks...)

belter, beltespenner, sko, etc.

Klær er bare vanskelig. Men alt jeg ikke trenger å gå etter str. på, er bare gøy!

Needless to say så har jeg et lager med vesker i alle former, størrelser og fasonger. Og endel sko.

Men jeg er ingen merke-freak, liker det anonymt jeg :P heller mange fine vesker enn en halvfin overpriset veske.

Anyway! I går...

I går skulle jeg jodle rundt i byen for å se om jeg kunne finne julegave til muttern, hun ønsker seg litt spesielle ting som jeg må lete nøye etter. Endte opp med å tråle H&M rundt, og der fant jeg "mobilpynt" x 3 og 2 "keychains" (med skaller på <3) og en stor nål med en edderkopp på.

Greit nok, småting, ikke så dyrt :P

Men desverre snublet jeg innom en sjokoladebutikk på veien, der jeg kjøpte en eske smågodt til mamma og typen, + mokkabønner til meg... *pengene sviiir i lomma*

Neste stopp ble en skobutikk der jeg fant vinterstøvler til 900,-. Veldig fornøyd! Men jeg får så dårlig samvittighet når jeg handler så dyre ting av gangen...

Ble ingen veske i går, men det kommer helt sikkert snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen, Heloise! :)

Thank you! :)

Idag har jeg et potensielt problem. Skal kanskje møte min kjære i byen senere, og da finner jeg jo alltid noe gøy :P

Og jeg har et annet problem... Har forelsket meg i en veske *do'h*

Sån skjer innimellom. Har sagt jeg ønsker meg den til jul så vi får se... dum di dum! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen tusen takk for velkomst-meldingene! :-D

Jeg skal nok "beklage" meg flittig her fremover, i alle fall i tidsrommet 10-20. hver måned omtrent, når jeg har penger *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syndet idag!! :rødme:

Jeg kjøpte den veska jeg! 600,- fattigere, men veska er i hus! *happy* Typen sa jeg kunne låne summen av han, bare jeg ikke kjøpte flere ting jeg ønsker meg, sånn at han har noe igjen av idèer til jul :P Men jeg betalte selv da...

Kjøpte også undertøysett, nydelig sort sett (bh, hofteholdere, string) på lindex. Passet perfekt! Elsker når spontankjøp passer perfekt.

Hva mer.. neglelakk, litt sminke, sokker med skalle-føtter på *ler*, sebra-sminkepung.

Det var dagens utskeielser, men de var egentlig ganske vellykkede! Mangler bare den fordømte bryllupsgaven nå da *sukk* Jiiises, help me :D hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Idag er jeg blakk... Bare ca 2 uker til lønn -_-

Men jeg må farve håret og nye negler idag, skal jo på bryllupsfest om noen dager, og må jo se fresh ut :jepp:

Når lønna tikker inn skal jeg ut og handle julegaver!

Har skrevet en liten liste og bestemt meg for et par gaver alt.

Nå er det for tiden ikke mer spesielle ting jeg er "forelska" i, gudskjelov, så shopping til meg selv skjer ikke riktig enda.

Men GUD å glad jeg er i den sist innkjøpte veska mi :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Heloise! :goodbye:

Er du også hekta på HM og accessoires? I looooove it, kan kjøpa haugavis! Har så masse dill dall at eg nesten må kjøpa ein villa for å få plass til alt! Kjenner også til problemet med at lønna forsvinn fortare enn forventa til tider :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Juletria, åneiii!

Vel, jeg ble ferdig med gave til typen og mamma, og fant noe til pappa... Venninna mi får bursdags/julegave i ett, og en kompis og en annen venninne må jeg vente med gave til, de vet jo ikke hva de vil ha, og ikke ser jeg de før jul heller :o

Men jeg har forelsket meg igjen... I enda en veske! *bombe*

Mora mi bestemte seg for at det var en enkel gave å skaffe til meg, så nå er det en gave under treet som jeg vet at jeg kommer til å bli god venn med :fnise:

Jeg elsker å gi gaver! Men jeg hater å finne gaver... Men noen ganger dukker det opp perfekte gaver til spesielle personer!

Til eksen (gode venner) fant jeg en liten greie som passer perfekt til han. Han har en bil han ikke kan leve uten, og nå om vinteren har han et problem som mange andre sjåfører har - is/snø på ruta.

Så til han, høye mørke skumle mannen, fant jeg en hanske med innebygget isskrape, svart hanske med skalle på :P Perfekt!

Og til en annen kompis skal jeg kjøpe tøfler. Da han var hos meg sist, stjal han tøflene mine hele dagen og tok de aldri av.. Så plutselig fant jeg tøgler med sopper fra Mario-spillene på! Han elsker Mario-spillene, så det var midt i blinken! Desverre var de utsolgt, så får ikke kjøpt før etter jul, men ser han ikke før etter jul heller så det går greit :)

Muttern har fått mye rart, bl.a. selvmalte blå krukker, som jeg fikk tips om at jeg kunne gjøre, her inne :)

Neste gang jeg skal bruke mye penger blir det med kjøresten, vi har bestemt oss for å dra på "julemiddag" sammen, på et finere sted! Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Heloise! :goodbye:

Er du også hekta på HM og accessoires? I looooove it, kan kjøpa haugavis! Har så masse dill dall at eg nesten må kjøpa ein villa for å få plass til alt! Kjenner også til problemet med at lønna forsvinn fortare enn forventa til tider :sjenert:

JA! Der traff du spikeren på hodet, jeg er også helt nerd når det kommer til H&M og accessories derifra :P

Det er en farlig farlig butikk for kontoen og livskvaliteten resten av måneden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:nissevink: Håpar du hadde og har ei fin jul, Heloise :) Vart det mykje dill dall frå HM under juletreet?? :lol: Håpar du kosar deg i romjula :) Endret av Discokula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

*bumps*

Nå har det vært veldig stille fra meg her, veldig lenge! :o Det har skjedd mye siden sist!

Veskedilla'n min er ikke blitt noe bedre. For å si det slik, samlingen er blitt en god del større ;) Lakk og skalle-dilla, har en god del å velge mellom nå! Var jo så -dum- at jeg gikk innom www.superkul.no og tittet, og skalle-baggene der er ikke få! Nå har jeg bare en smule lyst til å "løpe" og kjøpe *sukk*

Leter etter helt plain lakk-vesker i alle størrelser, så hvis noen har noen idè om hvor jeg kan finne det, så skrik ut! Fant noen, men med logoen "hangover" malt over hele 0.o Den logoen var heller ikke spesielt vakker, så jeg lot være å kjøpe akkurat de...

Jo en annen ting... Noen her som hat "fotball-legger" som meg, som sliter å finne støvletter som er vide nok? Om det er noen av dere her, hvor kan jeg finne stilige støvletter som kanskje passer de digre leggene mine? :P Ikke at mine legger er digre, men tydeligvis større enn hva alle de vanlige sko-butikkene "tillater" :-(

Håper alle har hatt en finfin jul og fått akkurat det de ønsker seg! ;D

Jeg fikk av en venninne, en supersøt lakk-sekk, hjerte med flaggermusvinger... Helt meg! :D Sånn apropos Jul og gaver "liksom" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett med støvletter nei.. Jeg har aldri hatt problemer med å få igjen glidelåsen på støvletter før, men i det siste synes jeg ALLE støvletter er supertrange! Kjøper du i skinn kan de blokkes, tror Bianco gjør det for deg om du kjøper støvletter derfra.. Vet ikke hvor mye de kan utvides, men om du bare mangler noen cm så tror jeg det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...