Gå til innhold

Snart eksamen


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Huff ameg, det har seg slik at jeg har meldt meg opp til privatist eksamen i matematikk og engelsk. Men pga flytting har jeg nesten ikke fått lest noen ting og matte sliter jeg skikkelig med. Jeg har eksamen i andre uka i desember, så nå begynner jeg å bli skikkelig nervøs for å ikke få det til. Noen som har vært i en lignende situasjon?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jeg må visst gjøre det. Men det er egentlig ikke så lett når jeg skjønner så lite av mattematikken, men må prøve.

Det er viktig å få disse eksamene for å kunne gå opp i lønn.

Har jeg bare forstått den jævla matematikken :kjefte: som jeg hater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig synes jeg ikke det bitten synd på deg. :nei:

Dette var noe du selv meldte deg på, og noe du burde det hatt i bakhodet mens du holdt på med alt det andre.. :filer:

Og ja, jeg har vært borti en slik situasjon, og får en slik situasjon igjen i mai. Men siden jeg har de eksamene i bakhodet hele tiden og ikke skyver det "foran" meg hele tiden, sørger jeg for å jobbe ekstra istedet for å bare sitter glo i veggen en dag. :kaffe:

Men for å gi deg et par råd, så ville jeg satt meg ned og tatt bøkene for meg, du skal ikke kunne alt i boka, det er bare bortkasta (ingen som kan lalikevel!! :lur: ), Ta for deg kapittel for kapittel og se på sammendrag og skum gjennom og pugg det viktigste. Når det gjelder matten så har jeg selv alltid slitt med det, men det som er trikset er å ta for seg ett kapittel om gangen og løse 1-2 oppgaver fra hvert kapittel! :)

Lykke til!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...