Solskinnsbolla Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Hehe... Nå som vinteren kom og brunfargen forsvant, synes de små hårene jeg har over overleppa for godt, og jeg har nå bestemt meg for å fjerne dem!! Er det flere som har positive erfaringer med elektrolyse? Andre tips?
Solskinnsbolla Skrevet 15. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. november 2007 Er det noen som har tips?
Grønt blad Skrevet 15. november 2007 #3 Skrevet 15. november 2007 (endret) Jeg pleier å vokse.Jeg pleier å kjøpe Veet Cold Wax Strips til ansiktet og vokser det hjemme. Det gjør veldig vondt, og hårene kommer jo tilbake, men er det som fungerer best for meg... Endret 15. november 2007 av Grønt blad
Antoinette Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Bruk voks eller pinsett. Veet Cold Wax Facial Strips fungerer bra.
Lurvina Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Hvis hårene er korte så fungerer det fint å bruke blekekrem som det går an å kjøpe hos vita, jeg bruker dette og er fornøyd. Elektrolysen var mer langdryg, brukte mange timer før jeg kunne se en liten forskjell, så derfor sluttet jeg med det siden hårene ikke var så lange at de kunne blekes. Men det varierer jo selvfølgelig fra person til person.
Gjest allium Skrevet 16. november 2007 #6 Skrevet 16. november 2007 Veet Cold Wax Facial Strips fungerer bra. Det synes ikke jeg. Jeg må være ekstremt nøye med å fjerne oljen etterpå, ellers får jeg masse små kviser. Vanlig varmvoks fungerer bedre, men ikke bruk de papirstrimlene som følger med. Jeg bruker gammelt, utslitt sengetøy, som jeg river opp i små strimler.
Gjest Gjest Skrevet 16. november 2007 #7 Skrevet 16. november 2007 Bruk voks eller pinsett. Veet Cold Wax Facial Strips fungerer bra. Er det det du bruker på avataren? Ser vondt ut...
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #8 Skrevet 18. november 2007 Hvordan unngår dere at det følger med hud på voksstripen når dere drar av? Jeg har brukt voks til ansiktet som jeg skal varme opp litt mellom fingertuppene først, men jeg drar altså med meg hud når jeg drar av voksstrimmelen. Ikke veldig pent med sår under nesa heller.
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #9 Skrevet 18. november 2007 Du kan bruke "tråd" som kan gjøres hos hudpleier.Hårene fjernes med en tråd ,på en måte som napping.Blir kanskje litt rødt med en gang men ingen sår.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå