Gå til innhold

Cerazette ?


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har gått på cerazette i ca et år nå og er kjempe fornøyd med denne. Har ikke hatt mensen siden starten og det er jo bra, selv om jeg har tatt en del graviditetstester etterhvert :lur:

Lurte bare på om noen andre har erfaringer med bivirkninger som endel mens smerter, men ingen mens ??? Har hatt dette i noen månder og begynner å bli litt bekymret. kjenner det av og til litt ekstra etter sex.

Lurer på om det er noe galt.

Håper noen har erfart det samme, så slipper jeg å tenke på dette mer :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg opplevde det samme. Jeg bekymret meg ikke så veldig, og det gikk over da jeg sluttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...