drømmer Skrevet 15. november 2007 #1 Skrevet 15. november 2007 Jeg har gått på cerazette i ca et år nå og er kjempe fornøyd med denne. Har ikke hatt mensen siden starten og det er jo bra, selv om jeg har tatt en del graviditetstester etterhvert Lurte bare på om noen andre har erfaringer med bivirkninger som endel mens smerter, men ingen mens ??? Har hatt dette i noen månder og begynner å bli litt bekymret. kjenner det av og til litt ekstra etter sex. Lurer på om det er noe galt. Håper noen har erfart det samme, så slipper jeg å tenke på dette mer
Dru Skrevet 16. november 2007 #2 Skrevet 16. november 2007 Jeg opplevde det samme. Jeg bekymret meg ikke så veldig, og det gikk over da jeg sluttet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå