estrella Skrevet 14. november 2007 #1 Skrevet 14. november 2007 Jeg har lyst og begynne på p-piller, men har en del problemer med huden fra før(kviser), men har gått på tetracyclin, så det er egentlig greit. Jeg overlever for å si det slik Men jeg har lyst og begynne på p-piller, skal bestille legetime imorgen. Hvilke bør jeg velge? Er det noen som du får mindre kviser og slikt enn andre? Spør legen etter grunnen for at en vil begynne på p-piller?
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #2 Skrevet 14. november 2007 Diane har hjulpet meg mot kviser. Jeg skulle bare ha p-piller, og visste ikke om denne effekten (som har vert genial, btw). Tror legen kommer til å anbefale deg det også. Hvis det er p-piller du er ute etter spesifikt da. Har prøvd masse for å få bort kvisene mine, dette er det eneste som har fungert. Skulle ønske jeg visste det når jeg var 15, og ikke før etter jeg hadde fylt 20..
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2007 #3 Skrevet 14. november 2007 Om legen spør hvorfor du skal ha de, så er det da bare å svare. H*n har nok skrevet ut piller både som prevansjon og kvisemiddel før..
Crash Skrevet 15. november 2007 #4 Skrevet 15. november 2007 P-piller virker forskjellig på alle, du må nesten bare prøve deg fram.
Saeria Skrevet 15. november 2007 #5 Skrevet 15. november 2007 Diane er de eneste som har en antiandrogen effekt og som ble utviklet mot kviser. Ellers er bivirkninger en veldig individuell sak og noe som slår ut forskjellig hos folk. Ingen lege har pr. dags dato spurt meg om hvorfor jeg har bedt om prevensjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå