Gå til innhold

Som en fast mannlig bruker


Brystvorte

Anbefalte innlegg

av forumet, bare redd for urettferdige sanksjoner som ofte kommer opp i det å kritisere systemet må jeg bare få lov til å demonstrere mot denne seksualiseringen av brukernavn.

Gi oss nick som som ikke henspeiler på sex!

Forby assossiasjoner som støter sarte sjeler.

Med vennlig hilsen

Brystvorte

(navnet mitt får dere aldri, for da vil dere bare begynne å mobbe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Scampi

Hva er det du mener med dette innlegget?? Ingen som har gitt deg oppmerksomhet i dag eller?? Jaja, nå fikk du min oppmerksomhet i noen stakkars sekunder - nyt det :)

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Reke, hvordan har du det i dag? Ingen egne tanker eller? Å diskutere sak synes umulig for mange?

Kan det virke som...?

Eller er jeg helt på rekefiske nå?

Brystvorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff så frustrerte jenter blir bare dem kommer over noe dem ikke forstår rekkevidden av...

Brystvorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg forstår ikke tråden din - og jeg synes nicket er usmakelig - det er min personlige mening - synes ikke det passer inn på kg ....dette skal være et seriøst forum - og i det siste så dukket det opp flere og flere som virker helt motsatt ...de er på feil sted - eller her bare for å kødde ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virgo, hvorfor synes du nicket mitt er usmakelig? Jeg vil forby alle assossasjoner til sex og du vil kaste meg ut av kg...

To sider av samme sak.

Brystvorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja vi ser jo det at du vil forby alle assosiasjoner til sex med det nicket du har valgt deg .....liksom ....da hadde du heller kalt deg "kaffekopp" eller noe slikt - ikke brystvorte ..... :-?

du har vel ikke tilfeldigvis vært fast buker tidligere med med annet nick før?

(nå ser jeg at jeg er på god vei til å rote meg opp i en teit diskusjon her og det gidder jeg ikke - har bare funnet ut at jeg får bruke skylappene litt bedre når jeg er her på forumet .....ignorere litt ........siste ord fra meg ...)(tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen brystvorte er jo ikke et seksuelt ladet ord, slik som kaffekopp, det er vi vel heldigvis enige om =)

Brystvorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ikke innlogget Amalie

Så du synes ikke brystvorte er mer seksuelt enn kaffekopp, vel da er det noen seksuelle gleder du ikke har oppdaget enda

:ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler: :ler: :ler::ler::ler::ler::ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt synd at dere ikke vil forstå at det er alvorlige ting vi tar opp til debatt nå. Men jeg tror kvinner rett og slett avviser det dem umiddelbart ikke forstår. Selv om jeg har brukt det uttrykket litt mange ganger så er det et ikketema.

Noen tabuer må man jo ha.

B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Nipple - det er da ingen som sier at de ikke vil diskutere med deg. Du må bare fortelle oss HVA det er du vil diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja tusenfryd du er inne på noe her, tenk om alle bare skulle brukt tiden på diskutere hva man skal diskutere, da hadde det ikke blitt noe igjen for debatter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi
*synes det lukter Waco eller Waco-tilhenger lang vei her*

:briller:

Enig med du Bertha.

Ville kanskje heller kalle det "wacowannabe", men det holder liksom ikke helt mål :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...