Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gøy når dere anbefaler bra produkter!!

Anbefal en bra mascara, foundation, pudder, øyenskygge, kajal og alt mulig egentlig. jeg begynner å bli lei sminken min :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Audrey Horne
Skrevet

Tja, det er jo masse å velge i der ute. Jeg liker veldig godt foundations fra Chanel, og Pro Lumiere er veldig fin nå som det er kaldt og huden behøver litt ekstra. Dekker bra, men naturlig og siden den er lysreflekterende gir den mye glød til huden. Dyr, men ekstremt drøy foundation.

Jeg har etter tips fra Morgan le Fay kjøpt Clinique kajal i nyansen Deep Purple. Den er mørk, mørk lilla, men fargen er veldig subtil. Gir et mykere inntrykk enn en sort kajal, og fargen på øynene mine kommer veldig godt frem (blå/grå med brungul i midten).

Skrevet
Tja, det er jo masse å velge i der ute. Jeg liker veldig godt foundations fra Chanel, og Pro Lumiere er veldig fin nå som det er kaldt og huden behøver litt ekstra. Dekker bra, men naturlig og siden den er lysreflekterende gir den mye glød til huden. Dyr, men ekstremt drøy foundation.

Jeg har etter tips fra Morgan le Fay kjøpt Clinique kajal i nyansen Deep Purple. Den er mørk, mørk lilla, men fargen er veldig subtil. Gir et mykere inntrykk enn en sort kajal, og fargen på øynene mine kommer veldig godt frem (blå/grå med brungul i midten).

åh den foundationen hørtes bra ut..

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Jeg er forelsket i Max Factors Masterpiece mascara for tida; den gir lange, fine, tette vipper, og klumper ikke. :)

Ellers er jeg på en liten mineralsminke-tripp for tida, og kan anbefale Bare Minerals Well Rested som concealer, og dessuten har jeg nylig kjøpt rouge fra Bare Minerals, i fargen Golden Gate, som er medium/varm rosa med litt skimmer.

Når det gjelder foundation, har jeg bare brukt mineralfoundation i over en måned nå, og den knusktørre huden min liker det mye bedre enn alle slags flytende foundationer, som bare ble tørre og ekle utover dagen.

MAC Powerpoint er en myk, fin kajal som blir vannfast når den tørker.

Det var alt fra min side. :ler:

Skrevet
Jeg er forelsket i Max Factors Masterpiece mascara for tida; den gir lange, fine, tette vipper, og klumper ikke. :)

Ellers er jeg på en liten mineralsminke-tripp for tida, og kan anbefale Bare Minerals Well Rested som concealer, og dessuten har jeg nylig kjøpt rouge fra Bare Minerals, i fargen Golden Gate, som er medium/varm rosa med litt skimmer.

Når det gjelder foundation, har jeg bare brukt mineralfoundation i over en måned nå, og den knusktørre huden min liker det mye bedre enn alle slags flytende foundationer, som bare ble tørre og ekle utover dagen.

MAC Powerpoint er en myk, fin kajal som blir vannfast når den tørker.

Det var alt fra min side. :ler:

Å det var ikke så reint lite :ler:

enda ikke fått glominerals-foundationen min jeg... :(

Gjest hyggelig
Skrevet

Jeg anbefaler denne!

http://us.strawberrynet.com/productDetail....78&goChar=H

det er en slags mascara som du tar på over din vanlige mascara slik at den blir vannfast!

jeg synes at mange vannfaste mascaraer er dårlige på den måten at vippene ikke får særlig tykkelse når jeg bruker dem. derfor er denne genial! bruker favorittmascaraen først- får vakre tykke vipper (hehe) og topper det hele med denne gjennomsiktige "regndressen".

147kroner. et must- have, spør du meg ;)

Skrevet

Anbefaler MAC studiofix fluid foundation dekker kjempebra, ser helt naturlig ut og finnes i kjempenaturlige fargenyanser! Ingen tror jeg har foundation på men at huden min har blitt så fin, fått masse komplimenter for huden (og jeg har ganske dårlig hud)etter at jeg begynte å bruke den. MAC øyeskygger er også helt fantastiske og finnes i omtrent alle farger du kan tenke deg! og chanel les 4 ombres øyeskygger er superfine, kjempegeniale faregkombinasjoner, sitter pent på og er superdrøy en slik palett med 4 øyeskygger varer 2 år for meg og da bruker jeg den omtrent hver dag.

Og sist men ikke minst YSL mascara, ingen under ingen over!!! Eneste ulempen med den er at den tørker litt fort, men mascara er jo en ferskvare skal jo ikke brukes mer enn 2 mnd ca.

Skrevet

Kom bare på et par ting til:

En billigere alternativ til foundation er Maxfactor age renew, av foundationene i "billigklassen" er denne min klare favoritt. Du trenger ikke være oppi årene for å bruke den. Smelter fint inn i huden, gir en glatt og myk følelse og dekker bra. Samt lukter godt :)

Plus sverger til sort kajal fra hennes og maurits. Myk kajal som er lett å legge og holder bra og best av alt koster omtrent ingenting :)

Til slutt solpudder fra guarlain, brukes for å gi glød eller som rouge! Jeg bruker den som rouge! kjempedrøy og en slik varer i ca 2 år for meg.

Synes stort sett det lønner seg å kjøpe dyre produkter fordi de ofte er over dobbelt så drøye som de andre og er bedre kvalitet. Men noen ganger finner man billige produkter som faktisk er helt geniale !!

Skrevet

shiseido sin hydra liquid foundation til min litt tørre hud. dekker akkurat passe og ser naturlig ut. Mac sitt blotting powder for å matte ned nesa men ikke se pudret ut. Shu uemura mascara, mac øyenskygger, vannfast kajal fra dior.

Skrevet

Mine favoritter:

Mascara: Mac (X og plushlash). Bruker primer, så min nye favoritt er Maybelline Great Lash:)

Øyenskygge: MAC MAC MAC all the way! Beste som finnes. Har 15 øyenskygger derfra som jeg ELSKER:) Yndlings skygge er "Stars' n' rockets"!

Kajal: Maybeline Express Liner (flytende) og Lancome (fast).

Foundaton: Diorskin Extreme Flawless wear (helt ny)

(har prøvd den MAC studiofix fluid, men den synes ikke jeg var like bra)

Rouge: MAC Ladyblush (kremblush) og Chanel Reflex (pudderblush)

Concealer: Helena Rubenstein Magic Concealer

Skrevet

Det eneste jeg er villig å gå god for er Gosh. Synes de har en flott eyeliner og skikkelige farger i øyenskyggene. Er så mye glitter og tull i mange andre merker.

Skrevet

Da tror jeg ikke du har mye erfaring med sminke hvist du bare kan gå god for Gosh. Unnskyld meg men :skratte:

Skrevet

Tussemøy: Da burde du prøve MAC. De har glitter i noen av øyenskyggene sine, men samtidig har de en helt kolleksjon øyenskygger i matte og mattere finish. Den fargen du ser på øyenskyggen er den du får på huden, så det er lett å velge øyenskygge. I tillegg har de 15 forskjellige blåtoner, bruntoner, lillatoner, rosatoner, grønntoner osv..

MAC's øyenskyggeutvalg

Skrevet (endret)
Da tror jeg ikke du har mye erfaring med sminke hvist du bare kan gå god for Gosh. Unnskyld meg men :skratte:

Hmm.. tja. Har sminka meg i noen år og prøvd mye dårlig sminke. Men jeg liker Gosh øyenskyggene og eyelinere veldig godt. (har ikke prøvd/brukt noen av de andre Gosh produktene men). Meg om det da :)

Endret av Tussemøy
Skrevet (endret)

Smaken er som rumpesprekken, innerst inne er alt drit :ler:

Endret av Tussemøy
Gjest Morgan le Fay
Skrevet
Smaken er som rumpesprekken, innerst inne er alt drit :ler:

Ikke hvis man har lært på KG hvordan man skal vaske seg i rumpa.

(Jada, OT, men fristende). :lol:

On topic: Mascaraene til Gosh er bra.

Skrevet
Ikke hvis man har lært på KG hvordan man skal vaske seg i rumpa.

(Jada, OT, men fristende). :lol:

On topic: Mascaraene til Gosh er bra.

:ler:

Jeg humret litt for meg selv når den tråden kom opp. hehe. Blir diskutert mye rart her inne. :fnise:

Har ikke prøvd mascaraene, men kanskje verdt et forsøk.

Går litt for prøving og feiling med sminke. Til slutt finner man en favoritt. :)

Skrevet

Mine favoritter er

Foundation, pudder og øyenskygge fra Bare Minerals

Eyeliner fra Smashbox

Gjest Gjest_bare meg_*
Skrevet

Er MAC et prdukt som selges i Norge?

Gjest Morgan le Fay
Skrevet

Du får MAC på Glasmagasinet i Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...