Gå til innhold

En slags prøvedagbok


Rosia

Anbefalte innlegg

:vinke::vinke:

Ser frem imot en spennende tid fremover, nå når min kjære og jeg vil prøve mer aktivt å plante et lite nurk :o) Har vært "prevensjonsfri" i 1,5 år, en kroppen har vært i normal syklus først de 3 siste gangene, så nå skal jeg få laget meg en ticker her for å holde oversikten!:) Går mot EL til uka, så det blir noen spennende dager frem mot begynnelsen av desember...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååååå, idag kommer mannen hjem etter å ha vært lenge borte!! :danse::sjarmor::hjerter::hjerter_rundt::tommelsmil::humpe::hoppe::duskedame::sengekos:

Blir bare mer og mer forelska jo lenger tid vi er sammen, snart 2 år nå og aldri hatt det bedre :) Har vært en laaaaaaaang halvannen uke nå uten ham hjemme:(

Han og et par av hans mannlige kollegaer er alle i forhold der de prøver å få barn. Det er så søtt, fordi han er egentlig en ganske lukka og privat person,men disse karene skravler seg imellom om EL,prøving og blir kjempeskuffa på hverandre sine vegne dersom det ikke har klaffa.. :fnise: Skulle egentlig likt å møtt kjærestene til disse guttene, tror vi har noe til felles gitt! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg! Det er spennende periode man har begynt på nå ja, helt sikkert. Har ikke hørt om en slik gjeng med menn før nei, det var litt spesielt :fnise:

Vi har ikke fortalt noen om det lille prosjektet vårt siden vi egentlig skal gifte oss til sommeren. Tror folk bare hadde sett dumt på oss hvis de hadde vist dette. Men det er på en måte litt spennende også da, vårt eget lille hemmelige prosjekt. :love:

Kos deg med kjæresten i kveld!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Trille,hyggelig at du var innom her igår:)

Og :vinke: til deg også Myrth:) Nei jeg ble egentlig ganske overrasket selv over at min kjære har vært så åpen om dette, men tror han er veeeeeeeeldig klar for å bli pappa. Og syns bare det er positivt at han finner sine "sjelevenner" i samme situasjon, de har jo ikke noe sånt forum som vi:)

Jeg er egentlig ikke så opptatt av å ikke fortelle om dette, hvis noen spør sier jeg at vi ønsker oss barn og får håpe det skjer en dag.. og noen av mine nærmeste venninner vet at vi prøver. Men jeg prøver også å ikke prate så mye om det, for det er lett å bli for opphengt i dette, og det er ikke bra tror jeg.. :nei:

Kjempegodt å få kjæresten min hjem igår, var sååååå godt å se ham på flyplassen! :hjerter_rundt: Vi var i Syden sammen for ca 14 dager siden,hvor han dro rett på oppdrag med jobben - hadde glemt hvor brun var - blir jo litt kjekkere også da :jepp:

Gleder meg til helga,for vi får ikke sett hverandre så mye idag heller gitt..begge jobber lang dag og har trening ikveld.. Men vi møtes jo i senga da :sengekos: Hihi :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Imli, og takk for titten:) Så koselig at du har en spire i magen, må nok inn og følge med deg innimellom :sjenert:

Er i ordentlig fredagsmodus i dag.... :Hehe: Skal på et foredrag ved lunsjtider, blir godt å bare sitte og ta inn informasjon uten å slippe å gjøre så mye mer :)

Lurer på om EL er igang allerede jeg..? :overrasket: Har kjempevondt i venstresiden, lurte på om jeg enten hadde fått mensen eller urinveisinfeksjon idag morges da jeg våkna, smertene kan nemlig minne om begge deler :klø: Har ikke hatt så veldig mange runder med ordentlig EL før, det tok en stund etter jeg slutta på P-piller før kroppen ble "normal", men har av og til kjent ordentlig stikking i en av sidene, og det må jo være EL?

Da passer det isåfall utmerket, for vi hadde det riktig så hyggelig igår kveld :sjarmor: Vi har jo egentlig planlagt et par runder til uka, siden EL iflg EL-kalkulator vil inntreffe mandag/tirsdag..Jaja, blir spennende dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smerter i sida kan være EL, det har jeg pleid å ha. Da vet du hvilken eggstokk eggeløsningen skjer denne mnd i så fall! Jeg hadde vondt i venstresida jeg og, den gangen jeg ble gravid :)

Ha en fortsatt go helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:vinke: dere som har vært innom her sia sist, har brått gått noen dager :) Nå sitter jeg og koser meg :kaffe: omtrent sånn, alle systemene er nede på jobb pga den brannen på Oslo S som også har rammet en del kabler, så her er det ikke så mye annet å få gjort enn å surfe på nettet :fnise:

Ja, og enda er det noen dager igjen til testing, spennende dette...... :jepp: Prøver å ikke tenke på om jeg kjenner noe uvant i kroppen, og regner det som bankers at tante rød kommer når hun skal! :sjenert:

Passer hvertfall perfekt med timing uansett utfall av denne prøveperioden, den 15.des er det nemlig julebord, og da kan jeg bøtte innpå med :vin: hvis det viser seg at det ikke har lyktes denne gangen :ler: Da er jeg jo mellom TR og EL, og da bør man kunne kose seg syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...