Gjest Nivvy Skrevet 11. april 2003 #1 Del Skrevet 11. april 2003 Hvordan får jeg alle tingene mine opp dit? Tog, fly, bil, buss, båt, sykkel, hva? Hva er å anbefale? Ringe Nord Cargo? Braathens? Sas? Sjekke busselskapet? Usj... Hva er den rimeligste måten? ...ser ikke poenget med å cashe ut såpasse mye penger at jeg like gjerne kan kjøpe nytt der oppe ! Hva med hvitevarer? Noen ideer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnie Skrevet 11. april 2003 #2 Del Skrevet 11. april 2003 Låne eller leie en varebil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. april 2003 #3 Del Skrevet 11. april 2003 Når jeg flyttet fra Narvik til Oslo, sendte jeg pappeskene mine med Posten. Leide en slags tralle på et visst antall kubikk (omtrent 1*1 meter bunn og høyde 2 meter?). Husker dessverre ikke hvor mye jeg betalte, for dette er 8 år siden. Men jeg hadde bare pappekser med pynteting og kjøkkenutstyr som skulle nedover, ingen møbler. Sykkelen betalte jeg noen hundrelapper ekstra for å få med på flyet. Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nivvy Skrevet 11. april 2003 #4 Del Skrevet 11. april 2003 Posten? Hms....jo, ja, jeg tenkte på en palle hos nord cargo....men får sjekke om posten fremdeles har det tilbudet! Takk for tipset, lille deg, Gjest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 12. april 2003 #5 Del Skrevet 12. april 2003 Anbefaler i alle fall ikke sykkel. Det kan jo bli slitsomt i lengden, å sykle alle tingene avsted Trur rett og slett du må ta telefonen/e-post fatt jeg, og forhøre deg om hva det koster? Det kan jo variere en del. Lykke til i alle fall. Flytting er slitsomt, men du så koselig når du kommer iorden på det nye stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. april 2003 #6 Del Skrevet 12. april 2003 Ring et flyttebyrå. Gjerne et i Nord Norge, kanskje det er billigere. Da jeg flyttet fra Tromø til Oslo leide jeg flyttebil eller en plass i flyttebilen. Jeg ringte flere byråer for å høre hvem som hadde best pris. Det lønner seg. Lykke til med flyttingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 12. april 2003 #7 Del Skrevet 12. april 2003 Vet at noen sender møblene sine med hurtigruta. Men vet ikke om det er "småting" eller om en kan sender en container?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå