Gå til innhold

Spørsmål om karma


AndersEikeskog

Anbefalte innlegg

er babygrøt dårlig for mitt barns karma? han virker så mye mindre karismatisk etter litt grøt, og detlegger seg jo fort litt utover ansiktet. Jeg har prøvd med Chackra, og merkar at auraen hans blir mye mindre når han har spist f.eks nestle. Noen tips? finnes det karmavennlig babymat for aleneforsørgere der ute?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det eneste jeg veit om ligger i ei hule i peru eller så er det nede i en grøft, jeg tror det var Tibet... grensetraktene mellom noen moskusokser og Kina.

Hokus pokus filiokus det er kg.

Sagn og eventyr får sin storhetstid blandet i kvinnesinn!

Å tro på overtro er kvinnetro

Shiamuslim mente at kvinnens vitneutsagn skal dels på to.

Hvorfor det mon tro?

Brystvorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ?????? :o

Selvsagt blir ungen skitten i ansiktet - prøv å ikke søle så mye når du mater ham - og vask med en lunken klut etterpå ...det er slik alle gjør det ....

klarer ikke helt å ta dette på alvor ....karmavennlig babymat ?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er babygrøt dårlig for mitt barns karma? han virker så mye mindre karismatisk etter litt grøt, og detlegger seg jo fort litt utover ansiktet. Jeg har prøvd med Chackra, og merkar at auraen hans blir mye mindre når han har spist f.eks nestle. Noen tips? finnes det karmavennlig babymat for aleneforsørgere der ute?

Tror heller innlegget kan være litt dårlig for din karma. Men det er jo en annen sak

Altså - med utgangspunkt at det var kødd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  

Å jeg som trodde jeg hadde fritidsproblemmer og kjedsomhets innpulsser og god fantasi.....

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:

Nå ser du hvor ensom og frustrert en person virkelig kan bli...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

jeg er vel ikke så langt nede som jeg trodde jeg var....

Huff jaja,men jeg råder gjest til å kontakte noen innene for psykisk helse för h*n plutselig har stuen full av venner som h*n bare ser selv :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo ?????? :o  

Selvsagt blir ungen skitten i ansiktet - prøv å ikke søle så mye når du mater ham - og vask med en lunken klut etterpå ...det er slik alle gjør det ....

klarer ikke helt å ta dette på alvor ....karmavennlig babymat ?? :o

Ikke ta det på alvor heller. Det er bare kødd. Stakkars han/hennes karma da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

jaja hvem vet om man til setter litt kondittor farge i gröten kansje dette hjelper auran til å bli sterkere og så i samme gang så blir det fargeterapi ? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst noen som får seg for lite.

Dessuten har jeg en sterk mistanke om at det er mange av samme person her inne. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hilde K S

Virgo da !

Ikke nok med din spaltede personlighet, men jeg hadde virkelig forventet ( av en så knasande kjekk dame som deg ) at når du skriver under forskjellige nick så må du jo i det minste være enig med deg selv !

Hmmm, tror det kan bli godt med påskeferie for deg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du dårlig karma (handlinger), får du dårlig dharma (, og har du dårlig dharma får du dårlig samsara (gjenfødelse), som fører til dårlig atman (sjelen)? Eller er jeg bort nå? Selvom det ikke har noe med saken å gjøre ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virgo da !

Ikke nok med din spaltede personlighet, men jeg hadde virkelig forventet ( av en så knasande kjekk dame som deg ) at når du skriver under forskjellige nick så må du jo i det minste være enig med deg selv !

Hmmm, tror det kan bli godt med påskeferie for deg !

:o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Hva mener du med det???????

Jeg skriver ikke under forskjellige nick - hva i huleste får deg til å tro det???

Jeg skriver som Virgo .

Pass på hva du sier jente .....jeg kunne komme til å ta det alvorlig ..... :-?

Hmf ............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Heh. Jeg tror jammen noen av våre mannlige brukere har fått med seg sine brødre hit inn jeg!

Flott at dere morer dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...