Gå til innhold

kjip dag på universitetet :(


Loquita

Anbefalte innlegg

Hei folkens. Trenger oppmuntring idag... :tristbla:

Går på et fag på universitetet som krever at vi holder individuelle presentasjoner for 'klassen' ved gjevne mellomrom. Disse krever da en del forberedning og arbeid. Jeg har nettopp brukt mye tid på å forberede dagens presentasjon, som jeg egentlig var ganske fornøyd med selv. Alle (ca 15 studenter) presenterte hvert sitt ferdige resultat, og fikk en form for tilbakemelding/kritikk av foreleser. Men etter jeg var ferdig med min presentasjon, sa hun bare 'Neste!', og lot nestemann presentere sitt verk. Heldigvis var det bare noen minutter igjen av seminaret, for jeg følte meg som DEN idioten. Om noen bare hadde sagt hva som helst -at de ikke likte det eller, virkelig HVA som helst...

Det kjipeste er jo at jeg hadde lagt ned mye arbeid i denne presentasjonen.. Sukk.

Hadde dere ikke tenkt noe videre over saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo selvfølgelig! Kanskje du skal oppsøke denne foreleseren å spørre henne hvorfor du ikke fikk noen tilbakemelding. Du kan si at du gjerne vil vite om du kunne gjort noe bedre eller annerledes. Bare for og høre hva h*n sier? Kanskje hun mente at den var veldig bra, bare glemte å si det til deg? Må være kjipt å ikke få noen tilbakemelding etter at man har jobbet hartd med noe ja..lykke til hvertfall=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe artig opplevelse, tror jeg ville oppsøkt foreleser og spurt om tilbakemelding jeg. Du nevnte jo at det var på slutten av seminaret, kan det være at foreleser stresset for å komme seg gjennom alle studentene og at fremføringen din var så bra at hun ikke så noen grunn til å stoppe opp. Kanskje ikke så smart gjort av henne, men kan jo være en slik forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...