Gjest ami Skrevet 13. november 2007 #1 Skrevet 13. november 2007 Har kjøpt en ladycomp, og satt den på lading. Men hvordan ser jeg at den er ferdigladet? Finner ingenting om det i bruksanvisningen. Og når jeg skal legge inn tidligere mens, må jeg trykke meg bakover dag for dag og legge inn også framover igjen til dd?
Gjest tullfrid Skrevet 13. november 2007 #2 Skrevet 13. november 2007 Har kjøpt en ladycomp, og satt den på lading. Men hvordan ser jeg at den er ferdigladet? Finner ingenting om det i bruksanvisningen. Må den lades altså? Min går bare på strøm... men den har et lithium-batteri inni seg som gjør at den husker hva klokka er selv om compen er strømløs en stund. Jeg vil gjette på at du kan begynne å bruke den med en gang? Og når jeg skal legge inn tidligere mens, må jeg trykke meg bakover dag for dag og legge inn også framover igjen til dd? Ja. Du kan også endre dette senere.
Gjest ami Skrevet 13. november 2007 #3 Skrevet 13. november 2007 Men på hjemmesiden står det at lady/babycomp har ladbart batteri som holder til ca 1 mnds bruk. Har jeg misforstått noe? Hvor lenge kan den være uten strøm da?
Gjest tullfrid Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Hm. Fant det ikke på hjemmesiden. Min er over 5 år gammel, men jeg tror ikke de har forandret seg noe særlig de siste 20 år Så jeg vet jammen ikke. Mannen min foreslår at det kan være et batteri som sørger for at dataene ikke går tapt dersom compen er strømløs i inntil 1 mnd. Samme som "husker" hva klokka er. Høres logisk ut for meg, men som sagt, vet jeg ikke sikkert.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Tror dere har rett. (Det står om det med batteri i nettbutikken ved siden av comp. ) Nytt spm da, den registrerte 3 dager mens automatisk, men når jeg skal begynne å legge inn selv, skal jeg da registrere alle dager med mens?
Gjest tullfrid Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Du kan, men det er ikke nødvendig. Compen trenger 3 dager på rad med "M" for at den skal forstå at det er en mens. Om du har mensen i 7 dager, så har det ikke noe å si for compen. Bare trykk på "M" så lenge du gidder, men det er som sagt bare nødvendig med 3 "M"-er på rad.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Ok. Nå tror jeg at jeg har skjønt det meste. Takk for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå