Lurvina Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 http://www.side2.no/tv/article1439288.ece Hvor er logikken til fyren, hvis amming og hengepupper hang sammen så har det ikke hjulpet om hun hadde pumpet ut melken. Dessuten så er puppen mer tilpasset barnet enn gummismokken til flaska, så det å råde noen til prioritere utseendet enn det beste til barnet sitt er jo utrolig overfladisk, og ikke minst idiotisk. Uansett så er alt avhengig av gener, så det er utrolig dumt at plastikkdukker som han holder liv i slike myter da, og ikke minst forteller andre hva som er best å gjøre med kroppen sin på bekostning av barnet sitt. Phu
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Hørte den jeg og. En kommentar helt på tryne. Han burde gå i tenkeboksen litt.
Crash Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 (endret) Så ham på God kveld Norge eller noe sånt, han skulle liksom bevise at han ikke hadde lagt seg under kniven og at han kunne lage grimaser.. Det var ikke akkurat så voldsomme grimaser Edit: skrivefeil Endret 13. november 2007 av Skya
Betsy Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 "Det er ikke noe vits i å ødelegge det Gud har gitt deg, fastslår Jan Thomas." Lo godt da jeg hørte dette. Hva med barna Gud har gitt oss da (for de som tror på en Gud vel og merke)? Snodig type. Mistenker han ikke for å være kjempesmart. Men han er i allefall god på make up, og det er jo en fin ting.
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Dessuten er godeste Jan Thomas feilinformert. Det er ikke amminga som tar puppene, det er faktisk graviditeten. Så han burde heller oppfordret jentene til å adoptere eller forbli barnløse om de skal beholde spensten på puppene...
Gjest fnasket Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg så det på tv i går og tenkte med en gang at dette blir det pepper av, lassevis med pepper. Endret 13. november 2007 av Skya
FrizzleSizzle Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Dette gidder jeg ikke å bruke pepper på...
aline Skrevet 13. november 2007 #8 Skrevet 13. november 2007 Jeg synes vel heller ikke han fremstiller seg selv/blir fremstilt som den skarpeste kniven i skuffen i denne serien... men han er vel der som en hjelp til jentene, ang mote, og han kan mote, sminke, hår og slikt, alle de overfladiske tingene han skal kunne, kan han godt, så der passer han jo. Når det gjelder å begynne å uttale seg om hvorfor kvinners bryster blir slappere når de blir eldre (dersom man ikke velger å gjøre inngrep), så tror jeg ikke han har mest kunnskap... Også kvinner som ikke får barn, får mer hengende bryster med årene, tyngdekraften gjelder for alle, også barnløse, og når man har litt pupp (som vel Ivana har, og det var derfor han sa det til nettop henne), så er det jo bare enda større sjans for at tyngdekraften setter sine spor. Men det HJELPER sikkert ikke å bli mor, verken med selve graviditeten, evt vektøkning, amming/melk i brystene uansett hvordan det blir tatt ut av den... så for all del, man må jo tenke på utseendet og adoptere kan skjønne!
Ephemera Skrevet 13. november 2007 #9 Skrevet 13. november 2007 Jeg syntes Jan Thomas var veldig sympatisk og koselig, helt til han uttalte dette. Det er jo helt forferdelig hvis unge jenter skal begynne å følge det rådet der??!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #10 Skrevet 13. november 2007 Jeg likte han også... Men her er han jo helt på jordet da... Herregud så dust å si.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 13. november 2007 #11 Skrevet 13. november 2007 Dessverre så jeg mimikk-innslaget, og ble ikke mer sympatisk innstilt, akkurat. Som ventet rørte han ikke på pannen i det hele tatt.
NullHull Skrevet 13. november 2007 #12 Skrevet 13. november 2007 "Det er ikke noe vits i å ødelegge det Gud har gitt deg, fastslår Jan Thomas." Mannen (eller "mannen") må jo ta en runde med deg selv, eller enda en pille. Dypt rørende at han er så sterk i sin tro og ønsker å beskytte skaperverket. Vi bøyer oss i støvet, Jan Thomas! Hallelujah! !
Maja_83 Skrevet 13. november 2007 #13 Skrevet 13. november 2007 Det latterligste er at han idag går ut og uttaler at hele amme-kommentaren i går bare var en kjeeeempespøk! Jeg så på top model igår og han var dønn alvorlig når han sa det, og hun ivanna svarte "går det virkelig an" og nikket som om ja-dette-rådet-skal-jeg-virkelig-følge. Jeg ble ganske provosert for å si det mildt.
Tusenfryd Skrevet 13. november 2007 #14 Skrevet 13. november 2007 Nok en gang har TV3 glemt å klippe bort det som bare bør gjemmes bort i et støvete arkiv og aldri ses eller høres igjen.
billie Skrevet 13. november 2007 #15 Skrevet 13. november 2007 (endret) "Det er ikke noe vits i å ødelegge det Gud har gitt deg, fastslår Jan Thomas." Mannen (eller "mannen") må jo ta en runde med deg selv, eller enda en pille. Dypt rørende at han er så sterk i sin tro og ønsker å beskytte skaperverket. Vi bøyer oss i støvet, Jan Thomas! Hallelujah! ! Amen!..haha Endret 13. november 2007 av Skya
Antoinette Skrevet 13. november 2007 #16 Skrevet 13. november 2007 Det latterligste er at han idag går ut og uttaler at hele amme-kommentaren i går bare var en kjeeeempespøk! Jeg så på top model igår og han var dønn alvorlig når han sa det, og hun ivanna svarte "går det virkelig an" og nikket som om ja-dette-rådet-skal-jeg-virkelig-følge. Jeg ble ganske provosert for å si det mildt. Tror vi skal være forsiktige med å ta Top Model så veldig bokstavlig. Men jeg er enig i at det burde vært klippet vekk og at det var dumt sagt.
Lilith Skrevet 13. november 2007 #17 Skrevet 13. november 2007 Jeg så det på tv i går og tenkte med en gang at dette blir det pepper av, lassevis med pepper. Jeg óg! Og det er jammen velfortjent også ...
Gjest Gjest_ung mor_* Skrevet 13. november 2007 #18 Skrevet 13. november 2007 enten så har man barn, eller så er man et barn...
loffen Skrevet 13. november 2007 #19 Skrevet 13. november 2007 Jeg ble skikkelig forbanna over kommentaren hans i går. Strengt tatt burde jeg jo bare ha ledd av det..men. At det går an å si noe så teit! Og ja, det skulle vært klipt vekk. Jeg så også det innslaget der han skulle 'bevise' at han har mimikk... Nei, han kan man ikke ta på alvor!
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #20 Skrevet 13. november 2007 Det var en veldig ugjennomtenkt kommentar.Håper jentene forstår det selv. Merkelig at dette ikke ble klippet vekk :klø: Fyren er alright mener jeg og han kan sitt fag og han har et skjønt indre. Dette var dumt! Vi har vel alle sagt noe dumt vi angrer på siden!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå