Midna Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Nå har jegvært kvalm og hatt vondt i magen i over et døgn. Det kommer i bølger. Føler meg brått litt ok i noen minutter men så kommer kvalmen som bare det igjen så jeg bare må legge meg ned noen ganger. Begynner å bli forferdelig plagsomt, og har ikke kastet opp eller noe en eneste gang enda. Er det noen som har noen tips til hva som kan dempe kvalmen? Har også veldig urolig og bråkete mage og sliter med å få i meg mat. Begynner å bli passe frustrert nå så tar i mot alt av tips...
Gjest Catwoman Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 har ingen tips - men jeg hadde det akkurat på samme måten et par dager i forrige uker. Var så kvalm at jeg satt og hang over doen men det kom ingenting. Det gikk over av seg selv, heldigvis. Men det er ikke noe særlig mens det står på-
Gjest Gjest_mille_* Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Har hatt det på akkurat samme måte fra klokken fem i morrest. Men jeg lå å brekte meg flere ganger. Vet ikke. Jeg ristet ut kullsyren i coca cola og drikker det. Føler det hjelper litt men. Må nok bare ta det pent å vente til det er over. Håper bare på å få sove i natt. God bedring til deg.
Midna Skrevet 12. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 12. november 2007 Nå er jeg litt mindre kvalm, men det føles ut som om noen har vill fest nede i magen min. Har tatt meg noen reisesyketabeletter og har fått i meg en brødskive så nå håper jegvirkelig at jeg er bra i morgen. Dette har vært en grusom dag. God bedring til deg også Mille!
Midna Skrevet 13. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. november 2007 Fremdeles kvalm:( Har heldigvis legetime etterpå for trenger legeerklæring for har et obligatorisk prosjekt på skolen. Vet noen om det går an å få noe fra legen som hjelper mot kvalme??
Gjest Gjest Skrevet 13. november 2007 #6 Skrevet 13. november 2007 Tabletter mot kvalme finnes, de heter Afipran.
Gjest Blaze Skrevet 13. november 2007 #7 Skrevet 13. november 2007 Sitronvann eller 1/4 ts malt ingefær rørt ut i vann skal visst hjelpe mot kvalme. Har ikke prøvd ingegær, men sitronvann pleier å hjelpe på meg! God bedring!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå