Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 12. november 2007 #1 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal til Oslo og ønsker å invitere en venninne ut for å spise. Ønsker å prøve tapas. Hvor går vi da? Noen steder vi absolutt bør holde oss unna? Pris er ikke hovedtemaet her.
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #2 Skrevet 12. november 2007 Jeg skal til Oslo og ønsker å invitere en venninne ut for å spise. Ønsker å prøve tapas. Hvor går vi da? Noen steder vi absolutt bør holde oss unna? Pris er ikke hovedtemaet her. Delicatessen nederst på løkka:)
Lilith Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 San Leandro er også bra, også er det en som ligger i Vika som jeg ikke helt husker navnet på ... :klø: Ellers støtter jeg forslaget til Gjest! Delicatessen er veldig bra. Men kan ikke bestille bord der, så det er greit å være tidlig ute for å slippe å vente så lenge.
Merneith Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 (endret) San Leandro er også bra, også er det en som ligger i Vika som jeg ikke helt husker navnet på ... :klø: San Leando synes ikke jeg er spesielt bra. Helt ok, men absolutt ikke verdt den stive prisen. Den andre du tenker på er Toro. Den er bedre enn San Leando. Kan anbefales, i hvert fall hvis man skal spise i sentrum. Min favoritt er nok (nye) Kampens Hete på Tøyen/Kampen. Fantastisk god tapas til en overkommelig pris. Ps, Delicatessen er også veldig bra. Men det er nærmest umulig å få bord der. Og det kan bli veldig masete der. Endret 12. november 2007 av Merneith
Tecka Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Synes maten er god på Vann&Brød på Grønland
ringblomst Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Delicatessen anbefales på det varmeste. Etter som det ikke er bordreservasjon, så kan det være lurt å komme litt tidligere enn man hadde opprinnelig planlagt.
Femiline Skrevet 15. november 2007 #8 Skrevet 15. november 2007 Hvis du ikke allerede har vært å spist, så kan jeg på det sterkeste anbefale Toro Toro i Vika. Har vært på San Leandro i Vika et par ganger, syns det er kjempestøyende der, og så klarer jeg ikke helt så slappe av på stoler uten rygg. Jeg har også vært på Salsa tapasbar litt lenger opp i Vika, og var sånn passe fornøyd. Det var koselig, da det ligger ned i kjeller. Toro Toro derimot er kjempekoselig, og masse deilig tapasmat.. nam, nam.. Nå fikk jeg lyst på Aioli og delig brød til å dippe, stekte poteter, grillede scampi.. etc.. kunne holdt på i det uendelige.
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 17. november 2007 #9 Skrevet 17. november 2007 Takk for alle tips Har ikke vært og spist ennå. Planlegger i god tid jeg.
nat26 Skrevet 17. november 2007 #10 Skrevet 17. november 2007 Elsker maten på vann og brød på grønland
~Mocca~ Skrevet 18. november 2007 #11 Skrevet 18. november 2007 Jeg må bare stemme i med de andre på Delicatessen, maten er kjempegod men de er litt kjedelig at det alltid er masse folk og man må vente på bord. Men om man skal ha en kveld ute så er det bare til å stikke opp dit, sette seg opp på listen og så ta noe godt å drikke, skravle og så vente på høydepunktet! Var også på San leandro i Vika, synes ikke det var noe god mat der..
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #12 Skrevet 19. november 2007 barcelona i markveien er også bra. men mye folk
Mischa Skrevet 19. november 2007 #13 Skrevet 19. november 2007 Jeg har vært på Barcelona i Markveien, San Leandro (avdelingen på Majorstua) og ToroToro i Vika. Favoritten er ToroToro, best mat og best service!
Miel Skrevet 19. november 2007 #14 Skrevet 19. november 2007 Synes maten er god på Vann&Brød på Grønland Ja, Vann og brød! Beste tapas jeg har spist i Norge.
Emmelin_112 Skrevet 15. november 2010 #15 Skrevet 15. november 2010 Jeg skal til Oslo og ønsker å invitere en venninne ut for å spise. Ønsker å prøve tapas. Hvor går vi da? Noen steder vi absolutt bør holde oss unna? Pris er ikke hovedtemaet her. Jeg vil gjerne anbefale Perla Mediterranea. Rimelige priser og god mat. http://perlamediterranea.no
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå