Gå til innhold

Eastenders


Blåklokke

Anbefalte innlegg

Er det noen Eastendersfans der ute ? Som ivrig følger med hver lørdag og søndag på BBC Prime ?

Var det ikke spennende med bryllupet til Stacy idag ? Jeg kan nesten ikke vente til neste helg, jeg ! Og må virkelig anstrenge meg for ikke å gå inn på nettet og se hvordan det gikk.

Og endelig kommer kanskje affæren til Stacy og Max for en dag.

Men akkurat den avsløringen har de dradd ut så lenge at kanskje broren til Stacy likevel ikke røper noe.

Håper å møte flere EE-fans her ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fulgt med periodevis i sikkert 15-20 år.

Hvor gammel er den såpen. :klø:

Endret av Infinity
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står fram som seer av EastEnders (til mitt forsvar ser jeg ingen andre såpeserier :ler:). Husker ikke hvor lenge jeg har fulgt med, men det er ganske lenge. Savner noen av de gode gamle karakterene. Det er jo bare Ian igjen som har vært med fra begynnelsen (men Dot er jo så gammel at alle kjenner henne også da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også veldig fælt på om forholdet til Stacey og Max blir avslørt... Håper ikke det - Stacey har rett på en ny start - syns jeg. Men tror at broren avslører det - for kona til Max har sagt at hun ville ha vurdert han som et kjæreste-emne... Og da griper han vel det halmstrået med begge hendene. Han tenker jo kun på seg selv - og ikke livet til alle rundt som ville bli ødelagt med det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med litt sånn til og fra siden starten ja, men sist jeg så innom, var det jammen ikke mange av de gamle igjen nei, så jeg har nok falt litt ut nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre fra EE-"kolleger" ! Ja, det er litt trist med game karakterer som forsvinner. Og enkelte ganger blir "feriene" de reiser på veldig lange, og flyttingen til utlandet litt hmm ..kunstig.

Skulle ønske Kat kom tilbake, jeg. Men Stacey er vel ment å fylle plassen hennes på en måte. Og så savner jeg Archie så klart og Sharon. Og Phil hører jo med, håper han kommer hjem snart, selv om jeg irriterer meg litt over den sure ungen hans som bare går med geipen nede. (Huff, ja, det var jo veldig synd på ham, men..)

Og jeg håper ikke bryllupsreisen til S og B blir så langvarig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske Kat kom tilbake, jeg.

Ja, savner Kat og Alfie, og Martin og Sonia og Pauline også (selv om hun var helt ufyselig, men det var liksom en del av serien på en måte).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...