Gå til innhold

hehe... stemmer dette?


Mathias

Anbefalte innlegg

Dette KUNNE jeg skrevet på "sexualitet"... men velger å gjøre det her... :ler:

Stemmer dette jeg fant...?:

Arouse her with this simple technique

Ever wish you could hypnotize a woman into sleeping with you? You can, sort of -- and you don't have to wave a Tiffany tennis bracelet in front of her face to do it. "When you match your breathing to your partner's, it creates a physical bond that makes it more likely that your partner will respond to you sexually," says Barbara Carrellas, a New York City-based sex educator. Stand close--so close that she can hear your breathing and feel your heartbeat in her chest or neck. The best part? She may even get aroused subconsciously, which could be enough to convince her that the whole thing was her idea in the first place. Within a few minutes, expect her to request the naked Macarena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nærhetm massasje, enegriveksling... ja det skaper jo en viss intim atmosfære som lett drar en til å bli enda nærmere da... :wink: Men hypnotisere..? :ler: ......

Derfor spør jeg, da jeg ikke har noen å prøve på... Hva med å teste det ut BigSadie? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Kanskje jeg skal teste d ut....

Av alle ting kommer min X-mann på besøk i helgen.

Problemet med ham er bare d at jeg er heltent på ham allerede....

Han trenger bare å vise fram d perverse trynet sitt og så går vi å legger oss....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det funker om pusteren samtidig unngår dårlig ånde.

Selv om dårlig ånde sikkert hadde fått meg i hypnose... en sånn dyp *jeg har ikke lyst, jeg har ikke lyst..osv*-hypnose.

Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...