Gjest Yoghurt Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Hei! Har brukt å låne symaskin men tenker nå å skaffe meg symaskin selv, og lurer på om noen har en å anbefale til rundt 4000 (maks 5000 men helst ikke, oom det er billigere er selvsagt ikke det ille). Jeg kommer nok til å bruke den en del, men bruksområdet er hovedsaklig klær. Elsker å kjøpe klær brukt, så ofte er der bare å legge inn/opp sømmer for å få den til å passe meg, justere lengde på kjoler og skjørt o.l. Gjør av og til større endringer på klærne og håper etterhvert som jeg syr å kunne sy litt mer på frihånd. Klarer meg mer enn nok med rett søm og sikksakk, så tenker ikke på noen fancye funksjoner akkurat. Noen tips?
Gjest Gjest_Maren_* Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Hei. Jeg har en Huskystar 207 og er veldig fornøyd. Den er enkel i bruk - noe som passer meg bra Bruker den mest til enkle ting som opplegg og duker, sjal eller innsying og sånn Men den blir kanskje litt for enkel? Den koster ikke mer enn rundt 2500 kroner nemlig. Så du bør vel få en rimelig bra maskin til 4000? Jeg er i allefall veldig fornøyd med min billige, gode huskystar: Her er en side med bilde og litt info om den
Gjest Yoghurt Skrevet 18. november 2007 #3 Skrevet 18. november 2007 Takk, skal lese om den Ingen flere?
Scorpina Skrevet 18. november 2007 #4 Skrevet 18. november 2007 (endret) Pfaff, Singer og Janome er symaskiner av god kvalitet. Du får disse i den helt enkle utgaven som du har behov for til en par tusen kroner helt opp til 40.000,- Alt hva hjertet begjærer hehe... Men, her er det også en symaskin av god kvalitet. Jeg starta min "symaskinbruker-karriere" med en AEG (og så Singer) og var superfornøyd. Den gjorde jobben jeg trengte. Og prisen på dene er jo veldig kurant Glemte å tilføye denne. Også et godt merke, og fin maskin til ditt bruk Endret 18. november 2007 av Scorpina
minienthe Skrevet 19. november 2007 #5 Skrevet 19. november 2007 kan en såpass billig maskin som dette være noe særlig altså ? takler den f.eks å sy i dongeristoff ?
Gjest Gjest Skrevet 19. november 2007 #6 Skrevet 19. november 2007 *dytte* jeg lurer også på om jeg skal kjøpe denne...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå