Gå til innhold

dating på nett


heipådeg

Anbefalte innlegg

Dating på nett or "not"

TV2 Hjelper Deg, hadde sist torsdag en test på alt mylder av dating sider som finnes på nett.

De kåret en vinner utifra kriteriene: registrering, matchingsystem, design, pris, søke- og kontaktmuligheter, brukervennlighet og til slutt mest for pengene.

Q500.no (med sin faglige relasjons test) gikk av med seieren. Dette til tross for at www.Q500.no var den dyrest date tjenesten av de rangerte.

Hvor nyttig er en relasjons test egentlig for en date side? Kan prisen forsvares? Hva med finnenvenn.no til Se&hør som koster vesentlig mindre?

mvh

O, F

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min personlige oppfatning er at sukker.no er bedre enn Q500.no. Mye oppegående og bra folk på sukker.

På sukker er det flere menn som jeg anser som potensielle - på Q500 var det svært få....meldte med kjapt ut derfra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt inntrykk er at det er en sammenheng mellom kvalitet og pris. Sukker.no synes jeg er veldig bra, match.com har jeg et bra inntrykk av også, q500 har jeg prøvd veldig lite.

Det er mulig man treffer folk fra litt forskjellige sosioøkonomiske/kulturelle felt på de ulike sidene.

Uansett koster medlemskap på disse sidene fint lite i forhold til hvor mye tid man fort blir å bruke framfor skjermen på å lese profiler og sende meldinger. Det er tida du bruker som vil være den desidert største og viktigste innsatsfaktoren.

Endret av Cognizance
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest det finnes håp

Ja det er også andre der ute, flere datingsider som er gratis å ikke koster noen ting

Prøv www.onlyyou.no der alt helt gratis, koster ingen ting der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sjekket en del datingsider, og de fleste virker som om de er ganske dårlige hvis ikke man betaler masse penger.

Når man først ser seg nødt til å bite i eplet og date på nett, må man da få kvinen vridd rundt i såret enda mer med å måtte ut med en formue penger også?

Jeg skjønner jo at det er dyrt å drive en side og sånnt, men jeg synes liekvel det er direkte teit å lage en side der du får tilgang til halvparten av funksjonene, men for å få tilgang til noe som faktisk kanskje kan hjelpe deg å ta kontakt med folk så må du betale...

Leim...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg fant kjæresten min gjennom Hei!Dagbladet, og jeg betalte ikke en eneste krone. Skal sies, det tok noen år før jeg fant noen som var aktuell for meg, men det nytter om man tar seg den tida det tar. Gadd aldri å bruke penger på det enkelt og greit. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest brutal_mann

Dating på nett er ikke annet enn en ventende katastrofe. I alle fall om du er mann. På nett sitter kvinnene med ALL makt. Det er så mange menn i forhold til kvinner på slike sider at kvinnene er mer kravstore og overfladiske der enn hva de er ute i den virkelige verden. Du skal være usedvanlig pen og/eller velholden for å få sjangs på nettdatende damer.

Så om du er mann, drit i å date på nett. Spar pengene og sjekk heller opp noen på jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestdeluxe
Så om du er mann, sjekk heller opp noen på jobb!

Jeg støtter det utsagnet. Så fremt en jobber på et sted der det er en del folk i farten, er det et godt tips!

Folk tilbringer mye tid på jobb, man kan se hverandre i gangene, en ser flere ansiktsuttrykk, klesstil og kanskje til og med hilser og smiler. Da blir det gjerne mer naturlig også, synes jeg, og enklere å invitere med ut.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dating på nett er ikke annet enn en ventende katastrofe. I alle fall om du er mann. På nett sitter kvinnene med ALL makt. Det er så mange menn i forhold til kvinner på slike sider at kvinnene er mer kravstore og overfladiske der enn hva de er ute i den virkelige verden. Du skal være usedvanlig pen og/eller velholden for å få sjangs på nettdatende damer.

Så om du er mann, drit i å date på nett. Spar pengene og sjekk heller opp noen på jobb!

Godt kjæresten min ikke fulgte ditt råd da. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest anette.r

Er det ikke noe som heter do not mix business with pleasure. Jeg holder jobben og mitt privatliv skilt, derfor ingen dating med noen fra jobben, hver fall mitt råd =)

Innlegget er endret

Bond, mod

Endret av Bond
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Jeg fant min samboer på IRC for mange år siden :) Nå er vel IRC heller litt ut...

Men har hørt/lest at denne siden er bra: www.flirting.no

Online dating, eller flørting kanskje... og det er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Tja, jeg fant kjæresten min gjennom Hei!Dagbladet, og jeg betalte ikke en eneste krone. Skal sies, det tok noen år før jeg fant noen som var aktuell for meg, men det nytter om man tar seg den tida det tar. Gadd aldri å bruke penger på det enkelt og greit. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

Men det er lettere for jenter, altså jenter trenger jo ikke ha super bruker på noen av nettsidene haha :D

Anonymous poster hash: bbd70...eaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Annonse

ting er ikke alltid som regel lett

Anonymkode: c2494...c79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn litt fra sidelinja; nettdating er på ingen måte enkelt for kvinner. Har utseende med meg, er jordnær og etablert meg en god karriere. Men; dette virker ikke til å være godt nok.

Gir snart opp nettdating og drar på byn 😤 

Anonymkode: 28bab...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettdating er ikke lett for noen. Jeg er voksen kvinne og har forsøkt det i noen måneder. Jeg har fått masse respons og blitt bedt ut på mange dater av fine og greie menn. Har vært ute med 4 stk de siste mnd. 

MEN: Jeg blir allikevel litt trist av nettdating. Det er så vurderende, og overflatisk. Det jeg tror  er viktig er å holde ut med noen slik at man blir skikkelig kjent, men mange har ikke "tid" til det når de nettdater. De vil videre og prøve ut neste kandidat så fort som mulig, hvis alt ikke er perfekt. Sånn sett blir folk gående single i år etter år med masse dater og kortvarige "forhold" bak seg. Ødeleggende rett og slett.

 

 

Anonymkode: bb3de...178

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...