Gå til innhold

Cille!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Tja,kanskje jeg også skulle skrive dagbok! Har prøvd før men det ble liksom aldri noe skikkelig!

Meg ;Jente,27 år fra Nord-Norge.Har samboer og en sønn på 2 år + 2 gutter på 9 og 12 som sambo har fra før. Som kanskje noen har fått med seg er akkurat det litt slitsomt noen ganger men,vi jobber med saken! :wink:

Er ganske ny på KG men prøver å være innom hver dag bortsett fra i helgene,da er det "fri"! Sambo vet at jeg er innom men han interesserer seg lite for det....men vi har hatt oss en god latter av div. innlegg her :ler:

Har fast jobb (salg/IT),håper på å stige litt i gradene internt etterhvert.Mer lønn er bra! 8) BEgynte her for 1 år siden,etter svangerskapspermisjon.Måtte bytte jobb da det ble vanskelig å få gjennomført gammel-jobben siden det betydde sjø-turnus 1/1.(3 uker på og tre uker fri)

Jobbet meg opp fra oppvaskhjelp via servitør til purser.Savner miljøet og jobben men ville nok savnet min lille skøyer mye mer!Har heldigvis god kontakt med de fleste jeg jobbet sammen med så hvem vet kanskje stikker jeg til sjøss igjen en gang!

Hobbyer ; Brodering,sang,spinning,hester,,slanking for øyeblikket.Huff,bikini-sesongen nærmer seg med stormskritt :oops:

Tja!Det var litt om meg! Stikker vel innom på mandag igjen tenker jeg!

Go` hælg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Høø... hadde helt glemt dagboka jeg! :oops:

Har ikke vært så veldig mye på KG generelt heller. Syns det er mye styr ang. en bruker nå om dagen,men.. gidder ikke engasjere meg. Sendte et trøste-dikt da det sto på som værst men etter det har det jo tatt helt av,og da trekker jeg meg ut.

Er så utrolig lei for tiden. Lei jobben, treninga,sambo,unger, you name it!! Ikke sånn å forstå lei ungen min men jeg kunne godt tenke meg en langhelg i Paris med en venninne. Uten unger og sambo! Føler at jeg trenger tid for meg selv,må tenke. Ikke vet jeg hva som er i veien heller.

Har hatt det sånn en god stund og det er skikkelig frustrerende når jeg ikke engang vet hva det er eller hvordan jeg skal fixe det!! Føler at det må være noe mer med livet. Skal vi bare jobbe,betale regninger oppdra barn og så er det slutt liksom?Alle er sin egen lykkes smed,men....

Jeg har planlagt å begynne å trene,men dersom jeg skal være borte 2 kvelder i uka tror jeg sambo kommer til å flippe. Vi har stort sett motgående vakter på jobb,unga hans bor hos oss annenhver uke og da skal de ha sitt,kjøres hit og dit,venninner skal ha meg med på ting,og 2 åringen skulle fått mer oppmerksomhet.. Nei fy f.... Kan ikke noen fortelle meg hvordan jeg skal disponere tida sånn at jeg får tid til alt!?? :cry:

Huffda...suttredag i dag,ja! Men det var greit å få det ut. Prøver å mote meg opp til å ta en prat med samboern men han forstår ikke. Han syns jeg blir så fort lei av alt og det har han jo også rett i!

Biter meg sjøl i ræva..det er det jeg gjør. Men hvordan komme ut av det??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...