Gå til innhold

Puppene lekker.


Grace

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er 23 uker i dag, og nå lekker det fra begge puppene.

Er ikke det veldig tidlig?

Jeg har ikke fått noe selv enda, er like langt som deg. Men jordmoren min spurte meg i uke 20 om jeg hadde lekket enda, og isåfall var det helt vanlig, men veldig forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg lekker ikke, men jeg kan klemme ut. Jeg var ikke langt på vei da jeg kunne klemme ut littegrann, men det var blankt. Nå er det hvitt.

Helt merkelig følelse det der, at det kommer melk :sprettoy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har merket om morgenen en stund nå at jeg har hatt "noe hvitt, stivnet noe" i åpningen på brystvorta. Måtte teste har om kvelden om det gikk an å klemme ut noe. Det kom ut en blank dråpe fra hvert bryst. Er det råmelk? (Er 20 uker i dag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har merket om morgenen en stund nå at jeg har hatt "noe hvitt, stivnet noe" i åpningen på brystvorta. Måtte teste har om kvelden om det gikk an å klemme ut noe. Det kom ut en blank dråpe fra hvert bryst. Er det råmelk? (Er 20 uker i dag.)

Sånn merket jeg og fra rundt uke 20-21. Og nå er det ihvertfall ingen problem å klemme ut en hvit-blank dråpe fra hvert bryst. Tror nok det lekker bittelitt om natten her ja..har ihvertfall kommet litt på lakenet. Men det er ikke akkurat snakk om mengder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...