Grace Skrevet 11. november 2007 #1 Del Skrevet 11. november 2007 Er 23 uker i dag, og nå lekker det fra begge puppene. Er ikke det veldig tidlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kitten Skrevet 11. november 2007 #2 Del Skrevet 11. november 2007 Er 23 uker i dag, og nå lekker det fra begge puppene. Er ikke det veldig tidlig? Jeg har ikke fått noe selv enda, er like langt som deg. Men jordmoren min spurte meg i uke 20 om jeg hadde lekket enda, og isåfall var det helt vanlig, men veldig forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 25. november 2007 #3 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg lekker ikke, men jeg kan klemme ut. Jeg var ikke langt på vei da jeg kunne klemme ut littegrann, men det var blankt. Nå er det hvitt. Helt merkelig følelse det der, at det kommer melk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. november 2007 #4 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har ikke merka noe... Selv om jeg sjekka senest i dag. Håper bare det kommer noe etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SnillMito Skrevet 25. november 2007 #5 Del Skrevet 25. november 2007 Det er bare å drikke i vei, så sparer man litt penger fra husholdningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elle_liten Skrevet 27. november 2007 #6 Del Skrevet 27. november 2007 Jeg har merket om morgenen en stund nå at jeg har hatt "noe hvitt, stivnet noe" i åpningen på brystvorta. Måtte teste har om kvelden om det gikk an å klemme ut noe. Det kom ut en blank dråpe fra hvert bryst. Er det råmelk? (Er 20 uker i dag.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 2. desember 2007 #7 Del Skrevet 2. desember 2007 Jeg har merket om morgenen en stund nå at jeg har hatt "noe hvitt, stivnet noe" i åpningen på brystvorta. Måtte teste har om kvelden om det gikk an å klemme ut noe. Det kom ut en blank dråpe fra hvert bryst. Er det råmelk? (Er 20 uker i dag.) Sånn merket jeg og fra rundt uke 20-21. Og nå er det ihvertfall ingen problem å klemme ut en hvit-blank dråpe fra hvert bryst. Tror nok det lekker bittelitt om natten her ja..har ihvertfall kommet litt på lakenet. Men det er ikke akkurat snakk om mengder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå