Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #1 Skrevet 11. november 2007 Skal man slutte på Diane når huden er blitt bedre?
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 Nei, tror plagene komme tilbake da. Jeg har i allefall gått på Diane i 12 år snart, og har testet et par ganger, om det går an å slutte. Det gjør det i min erfaring ikke. Etter bare noen uker er alt tilbake, og jeg hiver meg på ny resept. Håper at huden en gang skal bli bedre "av seg selv", og da kan jeg vel slutte med Diane. Så jeg stopper innimellom, bare for å teste dette.
muesli Skrevet 16. november 2007 #3 Skrevet 16. november 2007 Skal man slutte på Diane når huden er blitt bedre? eg gjekk på diane i ca 2 år. så byttet eg. legen sa at eg skulle gå til huden hadde vert fin ei sund og så slutte.. eg begynnte på andre p-piller og har hatt fin hud siden. men om ein ikkje begynne på andre p-piller så veit eg ikkje. kan vera det kjem tilbake da. men vil ikkje ambefale å gå på diane veldig lenge, er visst nok ikkje så bra. var det eg fekk beskjed om vertfall.. så når huden din har vore fin ei stund, så ville eg prøvt å slutte eller bytte til noen andre...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 16. november 2007 #4 Skrevet 16. november 2007 Jeg har faktisk fått kviseutbrudd etter å ha brukt den 3 måneder. Er det normalt ? vurderer å slutte, eller kanskje jeg skal vente en stund til for å se om det går seg til ?
sweetdana Skrevet 16. november 2007 #5 Skrevet 16. november 2007 Har også lyst å slutte på Diane, men er vettskremt! Livredd for at kvisene skal blusse opp igjen osv osv men diane har jo et ganske høyt østrogen nivå i forhold til andre p-piller. Tenker å bytte over til cerazette, men har utsatt det i det lengste. Men dt er jo bare å begynne på Diane igjen hvis alt går dårlig, men likevel skummelt!
Gjest Gjest Skrevet 18. november 2007 #6 Skrevet 18. november 2007 Ja slutt på Diane hvis du har blitt bra. Les i Feleskatalogen om disse pillene. De skal ikke brukes over tid. Jeg har sluttet med dem og er helt fin, men hadde ikkeproblemer når jeg begynte med dem heller. Fikk dem som prevensjon, noe de heller ikke skal utelukkende brukes som.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå