Mamman Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 1. januar 2008 Gratulerer så masse. Håper du får et riktig fint svangerskap. Tusen takk ------------------- GODT NYTT ÅR ALLE SAMMEN!!! Ikke fått tid til å skrive noe særlig her i jula, det har egentlig gått i ett. Men det gjør det vel egentlig alltid :-D Jeg har spist så utroli masse i jula (ja, med strek under). Huff, føler meg ikke bra. Enten har jeg spist lite ellers bare stappet innpå. Og klarer meg ikke uten hver dag. Lurer på hvordan dettesvangerskapet skal gå. Ser jo ut som jeg er noen mnd på vei allerede. I løpet av 3 og ei halv uke har jeg hatt koldtbord hele 4 ganger... Men det gjør ingen ting, noe av det beste jeg vet. Litt rart å tenke på at i år skal jeg bli tobarnsmor, og vi blir en familie på fire. Jeg er faktisk litt spent på hvordan det kommer til å gå, hehe. Noe jeg ikke hadde trodd, er at jeg gleder meg til å føde... (smerte, kom til meg!) Kan nesten ikke vente disse mnd før vi skal få se h*n. Og pjokken kommer til å bli en kjempeflink storebror. Jeg har ikke fått noe særlig symptomer heller enda. Eneste er at jeg er kjempe trøtt, sovner på sofaen nesten hver ettermiddag/kveld. Jeg var ikke kvalm forrige gang, men kan jo bli det denne ganga fordi om. Jeg får ta det som det kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. januar 2008 #42 Del Skrevet 1. januar 2008 Hvor langt på vei er du nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kylling Skrevet 3. januar 2008 #43 Del Skrevet 3. januar 2008 Hei snuppeluppa! Hvordan går det med den gravide? Hørte at dere hadde hatt en koselig nyttårsaften. Er det mange som vet at du er gravid eller er det "hemmelig"? Har ikke sagt det til noen altså, men greit å vite om våre felles venner vet det eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå