Gjest ikke innl Skrevet 10. november 2007 #1 Skrevet 10. november 2007 Altså.. Kremt.. Når noen har brukt toalettet her til, uhm, andre ting enn tissing, så kommer det på en måte tilbake i skåla en stund etter at vi har dratt opp.. Ligger der som en.. Ja, ekkelt er det ihvertfall, og ekstremt uheldig om vi har gjester. Noe som heldigvis ikke har skjedd ennå.. Er den tett, eller dårlig trykk eller hva?
Kayli Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Hvis du er tilkoplet et kommunalt kloakknett er det vel mest sannsynlig at doen din er tett. Vi har egen septiktank og har opplevd det samme, men da har det vært tanken som har trengt en ekstra tømming.
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #4 Skrevet 11. november 2007 Hvis du er tilkoplet et kommunalt kloakknett er det vel mest sannsynlig at doen din er tett. Hva skyldes dette, og hva kan man gjøre?
Gjest Blondie65 Skrevet 11. november 2007 #5 Skrevet 11. november 2007 Har du prøvd å ha ned i avløpsåpner? Det skal vel finnes en slags form for tilbakeslagsventil her også - det kan være at den er deffekt. Hvis ikke avløpsåpneren fungerer ville jeg kontaktet huseier (hvis du leier), styret i borettslaget (hvis du bor slik), styret i sameiet (hvis du eier selveiende leilighet) eller kommunen hvis du eier eget hus og er tilknyttet offentlig nett. Husvert og styrer i sameier er de som kontakter kommunen dersom du bor i slike boliger.
Gjest ts Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Har ikke prøvd noe som helst ennå ville høre med dere klopke hoder først! (og så er jeg en sånn som syntes sånt er veeeeldig uheldig å snakke om. ) kremt. Hvor får jeg kjøpt avløpsåpner? Prøve det først, og om det ikke fungerer må jeg vel til pers.. Hm
Gjest Blondie65 Skrevet 11. november 2007 #7 Skrevet 11. november 2007 Har ikke prøvd noe som helst ennå ville høre med dere klopke hoder først! (og så er jeg en sånn som syntes sånt er veeeeldig uheldig å snakke om. ) kremt. Hvor får jeg kjøpt avløpsåpner? Prøve det først, og om det ikke fungerer må jeg vel til pers.. Hm De beste får du kjøpt i en rørlegger forretning. Mundin - tror jeg den het - gjorde underverker i et "gulpete" toalett en plass jeg bodde før. Ellers finnes flytende plumbo i de fleste dagligvareforretninger. Merk flytende, den andre i krystallform fraråder rørleggere å bruke fordi den kan sette seg fast og gjøre mer skade.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå