SuperNova Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Er det noen som har erfaringer med magic erasure, eller hva det nå heter? Jeg har noen lillamalte stoler som har satt merker på veggen. Det går bort når jeg vasker som et uvær, men det er så slitsomt. Er det noe poeng å prøve magic erasure? Hva er egentlig bruksområdet til dette produktet?
Scheherazade Skrevet 10. november 2007 #2 Skrevet 10. november 2007 Ja, det vil jeg tro er et poeng! Vi brukte de ved utvask av leilighet, blant annet sengen hadde satt merker på veggen, det virket kjempebra. Jeg tror det finnes flere typer, vi brukte en som kostet cirka 20 kroner for to stykker - men husker ikke hvilket merke det var.
Merneith Skrevet 10. november 2007 #3 Skrevet 10. november 2007 Scotch brite er helt genialt! Brukte det når jeg vasket ut av den gamle leiligheten, den tar ALT! Når man skrubber, så blir svampen mindre og mindre..så antakeligvis fungerer den nærmest som sandpapir.
Gjest Solsikke Skrevet 10. november 2007 #4 Skrevet 10. november 2007 Jeg fikk en sånn gratisprøve på den magic eraseren til Scotch Brite i posten en gang, og prøvde den på flekker som jeg ikke har fått bort med noe annet - og det funket som bare det. Så den vil jeg absolutt anbefale. Men hvor kan man egentlig kjøpe den?? Har ikke sett den i noen butikker, det eneste jeg har funnet er Swiffer sine magic eraser men de var ikke like gode som Scotch Brite. (Men fikk bort mye med de også da)
Merneith Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg kjøpte mine på Kiwi.. Men det er en stund siden nå.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå