Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Egentlig burde det kanskje bli en poll. Men siden gjester ikke kan stemme i pollene. Så lar jeg det være. spørsmålet er. Hvem er egentlig værst her inne er det gjestene eller er det de faste brukerene som slenger mest dritt fram og tilbake til andre brukere ?
Gjest Frysepulver Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 Tror det er ganske jevnt fordelt, men det er klart en gjest kan "tørre" mer enn en som skriver under nick. Tror endel logger ut for å skrive dritt, og de regnes som brukere av meg, selv om jeg ikke vet hvem det er da... Ellers synes jeg det er enklere å ta i mot dritt fra en som skriver under nick, for da vet jeg at det er EN. Gjesteinnlegg kan stamme fra EN gjest - eller TI.
Gjest tullfrid Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Jeg er fersk her på KG, men førsteinntrykket er ihvertfall at gjestene slenger i vei med alt mulig dritt, og alle kaller seg "gjest", sånn at det er helt umulig å vite hvem som slenger hva. Kanskje faste slenger dritt også, men at det ikke merkes på samme måte, fordi det blir mer synlig hvem som sier hva, og man kan svare tilbake til spesifikke brukere. Har lest i tråder hvor innloggede brukere er saklige, positive og konstruktive, mens det innimellom kommer noen usaklige gjesteinnlegg som er helt på trynet, skikkelige slengbemerkninger, svarer ikke på trådstarters innlegg etc. Så jeg stemmer for at Gjester er verst....
Gjest Helen Parr Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Inntrykket mitt er at gjester er hakket verre enn brukere til å slenge om seg med utriveligheter. For øvrig er jeg enig med Frysepulver. Det er enklere å forholde seg til usaklig kritikk fra en bruker. Når man får pepper fra fem gjester, kan det like gjerne være bare én som står bak.
Gjest Snill gjesteskribent Skrevet 10. november 2007 #5 Skrevet 10. november 2007 Jeg tror at om utloggede brukere som skriver som gjest hadde skjerpet seg om de visste at de kan bli sporet opp selv om dem skriver som gjest! Jeg tror at gjester som kaller brukere for stygge ting har et enormt stort mindreverdighetskompleks.Noe må det jo være.Det er nesten litt synd på disse stakkarne! Leit at de skal ødlegge for andre saklige gjester. Noen ganger så lurer jeg på om dem ikke skjønner at dem driter seg ut selvom dem prøver å drite ut andre.Tror ikke dem skjønner det! Gjest er værre enn en bruker som slenger med kjeften.
Gjest Heloise Skrevet 11. november 2007 #6 Skrevet 11. november 2007 Egentlig burde det kanskje bli en poll. Men siden gjester ikke kan stemme i pollene. Så lar jeg det være. spørsmålet er. Hvem er egentlig værst her inne er det gjestene eller er det de faste brukerene som slenger mest dritt fram og tilbake til andre brukere ? Har inntrykk av at faste kommer inn som gjester og slenger med leppa... Men kan godt hende jeg tar feil. Er sikkert et par faste "gjester" som slenger med leppa også.... Men synes det er både og egentlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå