Gå til innhold

Legge favoritter under adresselinjen?


Gjest -Gia-

Anbefalte innlegg

Gjest Frysepulver

Hvordan gjør jeg det? Sånn at de kommer på linjen under bortover liksom... At mappene står der en etter en...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finnes det ikke noe som heter Bookmarks (evt. noe lignende, jeg har Firefox, så jeg husker ikke helt hva valget heter i IE) på verktøylinjen? Det skal det finnes et undervalg som heter Add to favourites. Da legges gjeldende nettside til favoritter i listen til venstre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frysepulver

Hm, ok, HEEELT skutt i huet er jeg ikke. Jeg vet hvordan jeg legger til sider på favoritter.

Greia er at jeg har en linje over adresselinjen (der man skriver hvilken webside man vil besøke). Den begynner på "tilbake, frem, stopp, refresh" osv.

Der ligger det et "favoritter"-ikon. Når jeg åpner dette ikonet legger listen over mine favoritter seg på venstre side. Det vil jeg ikke.

Under mine favoritter har jeg laget mapper, som heter f.eks. "reise", "økonomi" osv. Disse mappene vil jeg har under adresselinjen, som noen slags hurtigvalg.

Jeg vet dette er mulig, ettersom en kollega har gjort det for meg på jobbmaskinen. Der bruker vi også IE.

Greia er at nå er det lørdag, jeg får ikke spurt kollegaen min før på mandag.

Håper dere skjønner hva jeg mener nå :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Når du sier "huk av for koblinger", mener du at det skal hukes av eller at jeg skal fjerne den avhukingen som allerede står der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frysepulver

Nå ligger de der ja! :hoppe: Men på jobben får jeg opp en rullemeny under hver mappe, mens her åpnes det en :/C-greie med linkene... Vet du åssen jeg får fikset gardin isteden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver
Nei, dessverre. Jeg bruker bare firefox til vanlig, og i min IE nå kommer det ned en meny når jeg klikker på mappen.

Ok. Tusen takk likevel! Du hajlp meg halve veien ihvertfall! :)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Spadamen

Bra de fann ut av det.

Eg brukar firefox, og der er det berre å dra dei ned. Du skreiv ikkje at du hadde IE, så eg berre antok at du hadde firefox. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frysepulver

Vet fortsatt ikkehvordan jeg får åpnet mappene som rullegardiner istedenfor i et nytt vindu, så hvis noen vet blir jeg veldig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...