Black Eyed Susan Skrevet 10. november 2007 #21 Skrevet 10. november 2007 1. Å vite at jeg har lov til å være lykkelig 2. Å vite at jeg har mennesker rundt meg som jeg er glad i 3. Å vite at jeg har mulighet til endring 4. Å akseptere det jeg ikke kan endre 5. Å lese en god bok 6. Meditasjon 7. Lytte til musikk 8. At jeg har en spennende utdannelse 9. At jeg har evnen til å legge hendelser bak meg 10. At jeg tillater meg å oppfylle mine behov.
Gjest Qamelia Skrevet 10. november 2007 #22 Skrevet 10. november 2007 Nydelig, nydelig. Og nå noen substantivlister... Altså ting. Hvilke småting gleder, hvilke småting gir et puff i riktig retning? Iskrystaller, mannenakker, såpebobler...
Sander Skrevet 10. november 2007 #23 Skrevet 10. november 2007 Stjerneskudd Fiolinstrenger Kokesjokolade Barnehender Strikkelue Speilrefleks Bjørkeved Skøyter Kryddermorter Frimerker (snail-mail)
Gjest Blondie65 Skrevet 10. november 2007 #24 Skrevet 10. november 2007 (endret) Mannebryst Kakao Kontaktlinser John Irving sine bøker Marian Keyes sine bøker Terry Pratchet sne bøker Neil Gaiman sine bøker Queen!!! Minde sjokolade Strawberry Daiquiris Endret 10. november 2007 av Blondie65
aquata Skrevet 10. november 2007 #25 Skrevet 10. november 2007 stjernehimmel, bjørkeved, duftlys, stillhet, sildrene vann i bekken, barnepust, venner, vin, brev, snø....
mysan Skrevet 11. november 2007 #26 Skrevet 11. november 2007 Rolig instrumental musikk på anlegget Røkelse Stearinlys overalt Te God bok Sovende pusekatter Venninnekvelder Morgenkaffe Labbe rundt i pysj og vite at man ikke har noen agenda den dagen Tanken på at alt har en mening og at alt er som det skal være, - faktisk.
Gjest Gjest_P_* Skrevet 11. november 2007 #27 Skrevet 11. november 2007 Vinterlandskap Musikk Dyr, hundevalper God mat Soloppgang Smil fra ukjente Lune, mørke ettermiddager Stemmen til en du er glad i Massasje Lure, førtende blikk
billie Skrevet 11. november 2007 #28 Skrevet 11. november 2007 Mørke,kalde ettermiddager snøvær en stor kopp te sjokolade varm leilighet samboeren min levende lys helgefrokost positive mennesker internet
Midna Skrevet 11. november 2007 #29 Skrevet 11. november 2007 Er mye som gjør meg glad.. 1. Dyrene mine. 2. Rideturer på hesten i mildt høstvær, eller på kvelden når det er masse snø og stjerneklar himmel. 3. En god kopp te. 4. Lese en god bok i sofaen med et stort pledd over meg. 5. Gå lange turer sammen med mamma. 6. Kjæresten min :love: 7. Julestemning! 8. Jobben min og de som jobber der som alltid gjør meg glad. 9. Lage wok med masse grønnsaker i forskjellige farger. 10. Kose seg med et glass rødvin.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå