Gjest Qamelia Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Ok, jeg trenger en huskeliste, en pakkeliste til turer gjennom mørke tuneller. Ting å glede seg over, alt fra sommerfugler til fire år gamle fletter, fra snølykter til julemarsipan. Kom igjen. Gi meg din liste over ti-på-topp-lyspunkter, ildfluer i hodet når tunellene er som mørkest. På forhånd takk for aktiv livshjelp...
Gjest nextlife Skrevet 9. november 2007 #2 Skrevet 9. november 2007 1. Mannen min, som elsker meg mest, når jeg fortjener det minst :love: 2. Lillemor og storemor, ungene mine som gjør meg sinnsyk til tider, menn akk, så skjønne de kan være 3. Lange kvelder med venneinnene, masse skravlig, humør og loads of rødvin 4. Jobben, som til tross for tunge dager, stress og vonde skjebner er utrolig meningsfylt 5. Duftelys, særlig de som lukter kanel, eller rose 6. Timer ved kjøkkenbenken, som gir meg mental pleie, og ender med lange, gode og koselige måltider 7.Mamman og pappan min 8. Nevnte jeg rødvin? 9. Boomblasteren min, masse spesialsvidde cd`er, med KONGEmusikk 10. Ei god bok, eller 5
Gjest Chrizzy Skrevet 9. november 2007 #3 Skrevet 9. november 2007 Forutenom alt det andre saom jeg tar som en selvfølge... En god kopp te
Rainbow Brite Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 1. Yoga 2. En lang tur hvor man nyter naturen rundt seg og får røde kinn 3. Å komme inn i varmen etter turen 4. Et langt og godt bad, gjerne med olje/skum og telys i rommet og lyset av 5. Telys over hele stuen, ligge på sofaen med fin musikk, og en god bok + en kanne god te 6. Silkesengetøyet mitt 7. Deilige tøfler 8. En skikkelig god og myk ullgenser 9. Å skrive søte meldinger til mannen min i snøen som legger seg på vindueskarmen 10. Å skrive søte meldinger til mannen min i snøen på frontruta på bilen
Gjest tullfrid Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Fotbad Jamie Cullum Julestemning Et varmt pledd og kakao En nydelig solnedgang Et varmt babykinn mot skulderen Mannen min :rødme: Iskrem Varmende sommersol Å ha hendene i varmt vann
Gjest Spadamen Skrevet 9. november 2007 #6 Skrevet 9. november 2007 I ingen spesiell rekkjefølgje, dette er det som muntrar meg opp: Køyre bil Synge medan ein køyre bil =D Gå kveldsturar Høyre musikk Puslespel Kortspel Brettspel Konsollspel Dataspel Kattane mine
Nigo-san Skrevet 9. november 2007 #7 Skrevet 9. november 2007 1. Ingen større regninger i posten i dag 2. Bilen er ikke i stykker 3. Vaskemaskinen er ikke i stykker 4. Oppvaskmaskinen er ikke i stykker 5. Trommelen er heller ikke i stykker! 6. Kaffen er fremdeles varm 7. Stua er relativt ryddig (i motsetning til resten av huset) 8. Minsten tisset mesteparten i do i dag 9. Barna sover! 10. - og det skal jeg snart også. Senga er god og myk, den. Livet er herlig dere!
Gjest seinfeld Skrevet 9. november 2007 #8 Skrevet 9. november 2007 1. Mannen min, som elsker meg mest, når jeg fortjener det minst :love: 2. Lillemor og storemor, ungene mine som gjør meg sinnsyk til tider, menn akk, så skjønne de kan være 3. Lange kvelder med venneinnene, masse skravlig, humør og loads of rødvin 4. Jobben, som til tross for tunge dager, stress og vonde skjebner er utrolig meningsfylt 5. Duftelys, særlig de som lukter kanel, eller rose 6. Timer ved kjøkkenbenken, som gir meg mental pleie, og ender med lange, gode og koselige måltider 7.Mamman og pappan min 8. Nevnte jeg rødvin? 9. Boomblasteren min, masse spesialsvidde cd`er, med KONGEmusikk 10. Ei god bok, eller 5 åå så heldig du er! det er akkurat dette jeg skulle ønske at var på min liste, men jeg har jo verken mann eller barn. er bare 19 da:) men husk at du er heldig! men det kan da ikke være vankelig
Gjest nextlife Skrevet 9. november 2007 #9 Skrevet 9. november 2007 åå så heldig du er! det er akkurat dette jeg skulle ønske at var på min liste, men jeg har jo verken mann eller barn. er bare 19 da:) men husk at du er heldig! men det kan da ikke være vankelig Du er like gammel som storemora mi, jo. Vet jeg er heldig, og setter veldig pris på det
Gjest vimselot Skrevet 9. november 2007 #10 Skrevet 9. november 2007 De ti bud? F.eks... og det glemte budskapet...det 11. bud: vær mot andre som du vil de skal være mot deg. Vanskelig. Nei, ikke i det hele tatt...
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2007 #11 Skrevet 9. november 2007 1. Ingen større regninger i posten i dag 2. Bilen er ikke i stykker 3. Vaskemaskinen er ikke i stykker 4. Oppvaskmaskinen er ikke i stykker 5. Trommelen er heller ikke i stykker! 6. Kaffen er fremdeles varm 7. Stua er relativt ryddig (i motsetning til resten av huset) 8. Minsten tisset mesteparten i do i dag 9. Barna sover! 10. - og det skal jeg snart også. Senga er god og myk, den. Livet er herlig dere! Herlig, Nigo-san! Og veldig sant! Ellers likte jeg mange av punktene til Rainbow-Brite. Jeg tror det gjelder å finne ting som DU liker, være litt ego, litt mer mann altså.
Gjest Gjest_P_* Skrevet 10. november 2007 #12 Skrevet 10. november 2007 1) Mange har sagt at jeg er pen. 2) Og smart. Jeg har fullført mesteparten av utdanningen min, og har bare litt over et halvt år igjen nå. 3) Jeg er en god skribent. 4) Mamma 5) Mormor 6) God litteratur. Leser bøker av Marian Keyes for rida. *Rødme* 7) Jeg er slank. 8) Samboeren min. 9) Jeg gleder meg til å få barn. 10) Å danse. Det var min egosentriske oppmuntre-meg-selv-liste.
Kayli Skrevet 10. november 2007 #13 Skrevet 10. november 2007 1. Ungene mine. 2. Samboeren min. 3. Selskap med gode venner. 4. Å synge. 5. Herlige gullkorn fra mine egne og andres barn. 6. Kattemor. 7. Ingen store økonomiske bekymringer. 8. Jeg og mine nærmeste er friske! 9. En kaffekopp og et blad i fred og ro. 10. Å ha noen som trenger meg.
Gjest Blondie65 Skrevet 10. november 2007 #14 Skrevet 10. november 2007 En god bok, stearinlys, en varm kopp te, fyr i ovnen og et godt pledd i god stolen etter en lang arbeidsuke. Spesielt hvis det uler rundt hushjørnene utenfor pga høststorm. Det å være selvstendig, sin egen herre. Betale regningene sine selv og ha råd til dem! En god jobb som jeg trives i og gleder meg til å gå til hver mandag. Kan ikke huske sist gang jeg hadde det sånn og hadde glemt hvordan det var Mars måned, hvert år, for da er det slutt på vinteren og det blir lysere. Julen, med levende lys, god mat og gode venner.
Gjest nimbus Skrevet 10. november 2007 #15 Skrevet 10. november 2007 - i dag snør det i stedet for å regne! hurra! - på mandag har jeg eksamen, og det føles som jeg har full kontroll. - kose med fine gode hunden min - har verdens beste mann som elsker MEG - det er snart jul - synge - høre på musikk - gode bøker - kasjmirgenseren min - det knitrer i peisen
Mediocre Skrevet 10. november 2007 #16 Skrevet 10. november 2007 1. Koselig leilighet 2. Stearinlys 3. Gode venner, og gode klassekamerater 4. Jeg føler jeg vet hva jeg vil med livet (iallefall et par år fremover i tid ) 5. Dyr 6. Brann vant serien, og det er enda flere fotballkamper igjen 7. God musikk 8. Verdens beste familie 9. Julen nærmer seg 10. Ut på byen å danse
Gjest *smak* Skrevet 10. november 2007 #17 Skrevet 10. november 2007 (endret) Det slår meg at det er det enkle i hverdagen som blir satt pris på hos dere andre, jeg er intet unntak. * samboeren * de to kosne kattepusene våres * niesen min, hun er god som gull * at vi har fått snø i dag * fyre i peisen * drikke et glass rødvin * mor og far * scrap-booking * lage perlesmykker * gåturer (spesielt når jeg har klart å presse meg litt, da kommer lykkefølelsen) Endret 10. november 2007 av *smak*
Gjest Tulipa Skrevet 10. november 2007 #18 Skrevet 10. november 2007 1. Hunden min - alltid snill og hengiven - aldri i dårlig humør. Alle burde hatt en hund som ham 2. Sønnene mine - når de er snille og greie 3. Mannen min som alltid er positiv 4. Huset mitt om mulig så elsker jeg hjemmet mitt ... et avslappende fristed hvor jeg kan gjøre akkurat det jeg har lyst til. 5. Peisen - finnes det noe bedre enn en lørdagskveld i sofaen med full fyr i peisen .. bare mannen og jeg og hunden som ligger og sover under bordet 6. Kunstsamlingen min har en stor samling av billedkunst - blir aldri lei av å se på flotte bilder. 7. Badekaret det å starte vinterlørdagen med et langt bad i kjempevarmt vann og masse av Elisabeth Arden`s deilige badeskum er med på å gjøre dagen god ... som idag .. 8. Jobben min og kollegaene mine. De vet å sette pris på meg og det arbeidet jeg gjør for dem .. 9. Bilen vår lukter ennå nybil og er bare deilig å kjøre på tur med. 10. Det å gå ... kan spasere i timevis mens jeg hører på musikk og lar tankene fare ... ... må forresten ha med hagen min og .. det å jobbe i hagen er den beste terapien som finnes ...
Anglofil Skrevet 10. november 2007 #19 Skrevet 10. november 2007 (endret) * Mine aller nærmeste venner og har prioritert helgen til dem. * Familien * Kampkunsten jeg driver på med. * De politiske organisasjonene jeg er medlem av. * Frank Sinatra og min favorittmusikk generelt. * Filmer, spesielt fra 30-, 40-, 50- og 60-tallet. * Lese en god bok. * At jeg nettopp har hatt bursdag, fått mange fine gaver og har feiret med kakao og kake! * Tegne * At jeg har fått meg to jobber og alt ser ut til å ordne seg. Mvh Yvonne Endret 10. november 2007 av yvonne
¤flicka¤ Skrevet 10. november 2007 #20 Skrevet 10. november 2007 Jeg er frisk, og familien min har det bra Trening!Å gå tur i mørketÅ sove helt til jeg våkner av meg selvÅ våkne tett inntil kjæresten og få se på ham når han soverVenner som kjenner meg godtÅ lage en god middagÅ få pakke i postenÅ høre favorittsangen minÅ rekke t-banenSnart er det jul!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå