Gå til innhold

Stigende tempertur på KG

Fremhevede innlegg

Skrevet
jeg har ikke vært her i en mnd engang, så er ikke så vant til at folk synes det er ustyrtelig morsomt og gå til personangrep på meg eller noen andre. Jeg synes det er patetisk. Det verste er at jeg får et stort behov for å forsvare meg. men jeg blir nok bedre på å overse det.

Hvordan vet du foressten at jeg ikke overså det??

og hun heter Brunhilde

Du har jo skrevet mange innlegg på kort tid, da blir det lett å finne noe å pirke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ok.

du "skylder" meg fortsatt 2xhvorfor... hihi :)

Sitat fjernet.-vimse

Skrevet
Du har jo skrevet mange innlegg på kort tid, da blir det lett å finne noe å pirke på.

Hva mener du med det? :)

Skrevet
Jeg har vært her i 3 måneder , men jeg har ikke inntrykk av at person angrep er så veldig vanlig , tror nesten ikke jeg har sett det i det hele tatt og bare en gang opplevd det selv .

Personangrep her inne er ikke vanlig, men det er veldig vanlig å påstå seg utsatt for det.

Hvis jeg f.eks skriver Væren74 i et svar til deg og du må lage et nytt innlegg for å påpeke at nicket ditt ikke er Væren74, men 75 - og jeg da konsekvent videre i tråden bruker 74 (fordi jeg er møkklei av at du f.eks. til stadighet MÅ rette andres skrivefeil). Ville du opplevd det som personangrep??

Skrevet
da får du en 2xhvorfor? hihi

ok.

du "skylder" meg fortsatt 2xhvorfor... hihi :)

Nei, jeg gjør ikke det, men du kommer til å bli mange gjesters yndling.

Forstår du virkelig ikke det selv? Du ber jo om å få folk mot deg.

Skrevet
Personangrep her inne er ikke vanlig, men det er veldig vanlig å påstå seg utsatt for det.

Hvis jeg f.eks skriver Væren74 i et svar til deg og du må lage et nytt innlegg for å påpeke at nicket ditt ikke er Væren74, men 75 - og jeg da konsekvent videre i tråden bruker 74 (fordi jeg er møkklei av at du f.eks. til stadighet MÅ rette andres skrivefeil). Ville du opplevd det som personangrep??

Jeg tror ikke jeg skal verve meg inn i "konflikten" mellom deg og Brunhilde :ler:

Sorry...

Skrevet
Jeg tror ikke jeg skal verve meg inn i "konflikten" mellom deg og Brunhilde :ler:

Sorry...

Hehe, jeg er ikke ute etter medlemmer. Ga deg kun et eksempel på det som av enkelte kalles personangrep.

Skrevet
Nei, jeg gjør ikke det, men du kommer til å bli mange gjesters yndling.

Forstår du virkelig ikke det selv? Du ber jo om å få folk mot deg.

Nei skjønner ikke det selv. Skjønner egentlig ikke at noen fortjener personangrep i det hele tatt :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jannamor: Jeg må si jeg er litt imponert over deg. Syns du har fått ganske mye motbør i den tiden du har vært her. Likevel fortsetter du å starte nye tråder som kan provosere. Og du sletter deg ikke heller. Det er dessverre noen brukere som sletter seg hvis de opplever mye kritikk. Ikke noe vondt om dem, men det er synd.

Skrevet
Nei skjønner ikke det selv. Skjønner egentlig ikke at noen fortjener personangrep i det hele tatt :)

Så spørs det hva som er personangrep da. :roll:

Lykke til videre.

Skrevet
Jannamor: Jeg må si jeg er litt imponert over deg. Syns du har fått ganske mye motbør i den tiden du har vært her. Likevel fortsetter du å starte nye tråder som kan provosere. Og du sletter deg ikke heller. Det er dessverre noen brukere som sletter seg hvis de opplever mye kritikk. Ikke noe vondt om dem, men det er synd.

Nå har ikke jeg lest noe som helst av Jannamor utenom i denne tråden (og kommer nok ikke til å gjøre det heller), men en som stadig starter provokative tråder må da forvente å få motbør og sterke reaskjoner - uten at det er personangrep?

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Nå har ikke jeg lest noe som helst av Jannamor utenom i denne tråden (og kommer nok ikke til å gjøre det heller), men en som stadig starter provokative tråder må da forvente å få motbør og sterke reaskjoner - uten at det er personangrep?

Ja, selvsagt må man forvente motbør når man provoserer. Men jeg syns likevel det er tøft å ikke la seg skremme, spesielt når man er ganske ny.

Man kan definitivt ikke kalle all kritikk for personangrep.

Skrevet (endret)

Dette har jeg diskutert mye, så hadde du lest noe jeg har skrevet så hadde du visst hva jeg mente, for å gi en liten oppdatering da..

Det skal mye, MYE til for at jeg kaller det personangrep. Men når gjester feks, sier at det er stakkars min forlovede som Må gifte seg med meg, eller at jeg kommer til å bli verdens verste mor, eller at jeg aldr aldri i livet burde få være i nærheten av et barn, forfølger meg gjennom forskjellige tråder for å slenge dritt m,m og dette i tråder som gjør at disse utsagnene blir OT, så vil jeg ta det som personangrep. Om du skriver nanvet mitt feil, driter jeg lang mars i det. Kritikk og uenighet i form av konstruktive diskusjoner er å foretrekke. Om du er uenig og vi diskuterer så busta fyker så er det bra. Det er det man lærer av. Kjedelig og bare være enig og. Man får mer innsikt i andre mennesker, andre tankeganger, man får et videre perspektiv og syn på livet.

til deg frk åberg. Takk takk. Jeg er jo ikke her fordi jeg er verdensmester. Jeg er her for å bli kjent med andre menneskers tankemønster og meninger. Få en større innsikt og kanskje få innspill som gjør at jeg forandrer mening selv, få syn på ting jeg ikke hadde før. Jeg kan ofte skrive et provokativt ts, men da for å få en debatt igang. Ser ingen grunn til å slette meg selvom folk er uenig. Må stå for den jeg er og det jeg sier.

Endret av jannamor
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

du blir vant til det. Det vil alltid være noen som angriper

jeg har ihvertfall blitt vant til det. Selvom det er mindre angrep mot meg nå en hva det var i en periode.

jeg har merket at det kommer ann på hva man skriver om.

Skrevet (endret)

Det har jeg definitivt merket og. Noen forum man skal tråkke veldig varsomt i. kritikk og diskusjoner er bra. angrep... vel kanskje en mangel på noe annet? nei jeg vet ikke. det er synd, men håper at jeg som du sier blir vant til det :)

Endret av jannamor
Skrevet

ojsann. der dreit du deg litt ut. jaja. Gjør som du vil :) Ha en fin helg da :)

Skrevet
Jannamor: hva er ts forkortelse for?

trådstart/er e.l

Skrevet
ojsann. der dreit du deg litt ut. jaja. Gjør som du vil :) Ha en fin helg da :)

Hvem? Jeg fordi jeg spurte hva ts betyr? Ser ut som vi er flere gjester her.

Kan du svare hva ts betyr før du tar helg?

Skrevet
trådstart/er e.l

Ts brukes som forkortelse for trådstarter. Å si at man skriver i ts blir altså helt feil.

Er faktisk en tråd om det her også, men jeg forstod ikke helt "problemet" da jeg ikke hadde sett noen som henviste til at de skrev i ts. Så viste det seg altså at det var deg.

Men ikke endre på det heller, bare kjør på så blir du gjestemat. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...