Gå til innhold

Frisør


hilde87

Anbefalte innlegg

Heisann!!

Jeg har nylig søkt på oslo frisørskole, og har det brennende ønske om å bli frisøre! Jeg skal til intervju der. De skal ha meg til intervju pga de vil se om mine mål er som deres og om jeg vil bli en elitefrisør som de er opptatt av å utdanne. dette er jo noe jeg vil mer enn noe annet! Men hvordan skal jeg få fram dette og vise dem at dette er det jeg brenner for? Noen som har noen tips eller ideer om hva jeg burde si? Eller noen som kanskje har tidligere erfaring med denne skolen?

Mvh:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jupp, jeg har gått der..

Du må bare si det som det er i intervjuet. Vær blid og positiv og fortell dem at du brenner for det osv, så kommer du garrant inn.

Selve kurset var veldig morro. Masse som skjedde og mye å lære..Men jeg mistet interessen etterhvert. Trivdes heller ikke i miljøet på Adam og Eva, og det ellers noget overfladiske miljøet som er i den bransjen.

Men har man et brennende ønske om å gjøre det bra i frisør-verden, så er Oslo frisørskole veien å gå tror jeg.. De er veldig fokuserte på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jupp, jeg har gått der..

Du må bare si det som det er i intervjuet. Vær blid og positiv og fortell dem at du brenner for det osv, så kommer du garrant inn.

Selve kurset var veldig morro. Masse som skjedde og mye å lære..Men jeg mistet interessen etterhvert. Trivdes heller ikke i miljøet på Adam og Eva, og det ellers noget overfladiske miljøet som er i den bransjen.

Men har man et brennende ønske om å gjøre det bra i frisør-verden, så er Oslo frisørskole veien å gå tror jeg.. De er veldig fokuserte på det.

okei tusen takk for responsen :) er greit å bringe ordene du skrev med videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på hjemmesiden deres, under prosjekter tror jeg det står. Der er det masse kule bilder. Det prosjektet var det vår klasse som gjorde. Er flere år siden jeg gikk der.. :) det var den kuleste uken på hele kurset tror jeg. Så sånne ting var jo utrolig artig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...