nat26 Skrevet 9. november 2007 #1 Del Skrevet 9. november 2007 Har akkurat ordnet meg en ticker.Men den teller mnd uker og dager.Hvordan får jeg en som bare teller uker og dager?Litt grønn på dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 12. november 2007 #2 Del Skrevet 12. november 2007 Tror det er kvinneguidens tickere som er sånn... Jeg har valgt en ticker fra en annen nettside, der teller de uker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 13. november 2007 #3 Del Skrevet 13. november 2007 Tror det er kvinneguidens tickere som er sånn... Jeg har valgt en ticker fra en annen nettside, der teller de uker. Prøvde meg på en sånn ticker som du har, men fikk ikke kopiert den inn i signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 13. november 2007 #4 Del Skrevet 13. november 2007 Nei, den linken var litt kilen... Nåtte prøve meg fram jeg også... Jeg har lagt den inn som et bilde med bak og foran. Dette står i mellom for min del http://image.lafemmebonita.com/c/av582158.jpg Sorry litt krøkkete måte å vise det på. Men skriver jeg det riktig så får jeg bare opp bildet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå