Gjest Minda Skrevet 9. november 2007 #1 Skrevet 9. november 2007 Hei alle sammen Jeg har ikke helt dagen i dag. Har vært sykemeldt denne uken pga av blødninger. Alt begynte vel i september engang, da jeg gikk på p-ring og denne på mystisk vis forsvant (oppdaget at den var borte den dagen jeg skulle ta den ut). Jeg gikk da i ca 6 uker uten p-ring og uten å få mensen. Hadde en del symp. på graviditet. Tok grav.test som ble negativ. Og fikk til slutt mensen. Begynte opp igjen med ny ring og Var til gyn.undersøkelse hos legen for å sjekke om den andre ringen forsatt var inni meg et sted, men legen kunne ikke finne den. Så, etter ca 5 dager etter mensen sluttet, fikk jeg en ny kraftig blødning som bare har vedvart. ..Har snakket og vært hos lege. Vært på legevakta til undersøkelser og blitt sykemeldt. Jeg var i utgangspunktet ute etter disse tablettene som stopper slike blødninger (noen som vet navnet på dem forresten?) men jeg har ikke fått dem av legene da de ikke vil klusse dette til mer. I dag er forventet mens i igjen, ergo vil jeg vel blø en uke til iallefall..Hvis dette har tenkt å stoppe i det hele tatt :gråte: Jeg har ny kjæreste å greier, så dette ødelegger mye av sexlivet vårt, samt at det tar på på både energien og kroppen. Legene vet fortsatt ikke helt hva det er.. For et par dager siden begynte det å svi og klø i underlivet,og svi når jeg tisser. Dette er også veldig kjedelig! Jeg har aldri hatt kjønnsykdommer, og regner ikke med at han har noen. Jeg venter nå på svar på klam.test. Noen som har opplevd lignenede eller har noen gode råd? Ønsker dere en god helg Hilsen fra frustrerte Minda
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2007 #2 Skrevet 11. november 2007 P-ringen er sikkert oppi deg og irriterer så du blør,,,
Gjest Minda Skrevet 12. november 2007 #3 Skrevet 12. november 2007 Ja tanken har slått meg, men i og med at legen ikke kunne finne ringen, så utelukket jeg dette. Men nå har blødningen stoppet:) Desverre har jeg fått konstantert egglederbetennelse/livmorinfeksjon på legevakta i går..Auu..
Tusenfryd Skrevet 12. november 2007 #4 Skrevet 12. november 2007 Har du fått tatt ultralyd? hvis den er der så finner de den på den måten. Lykke til - og god bedring.
Gjest Minda Skrevet 12. november 2007 #5 Skrevet 12. november 2007 Jeg har ikke fått tatt ultralyd enda, men det skal jeg så snart jeg er blitt litt bedre. Hvis jeg blir innlagt på sykehuset i løpet av de neste dagene så tar de ultralyd da. Vet du om det holder med vanlig U.L eller om det må foretas innvendig? Tusen takk:)
Gjest Gjest Skrevet 12. november 2007 #6 Skrevet 12. november 2007 Rekner med de må ta vaginal ultralyd. Men det merkest ikke når de tar den, så det går nok bra Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå