Gjest Flatoggravid Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei Jeg har et fullt utviklet bryst, og et som er så og si flatt. Er det noe jeg bør tenke på nå som jeg planlegger å bli gravid? Vil det for eksempel bli problemer når jeg begynner å produsere melk i det som er utviklet? Min alder er 22år. Jeg har hatt normal mens siden jeg var 14 år. Alle andre kvinneformer har kommet frem, så det er kun det ene brystet som ikke vil vokse. Jeg har brukt p-piller i 4 år og det har ikke fått i gang veksten, jeg er heller ikke tynn.. heller litt lubben
Gjest tullfrid Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Det er godt mulig at det vil komme melk i begge brystene selv om de er så forskjellige. Men hvis det er noe feil med det ene brystet, slik at du bare får melk i ett bryst, er det ikke noe problem å fullamme på bare ett bryst. Det ene brystet produserer desto mer. Tvillingmødre har jo bare ett bryst pr. barn, og det fungerer jo fint for de fleste.
Gjest Flatoggravid Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Det er godt mulig at det vil komme melk i begge brystene selv om de er så forskjellige. Men hvis det er noe feil med det ene brystet, slik at du bare får melk i ett bryst, er det ikke noe problem å fullamme på bare ett bryst. Det ene brystet produserer desto mer. Tvillingmødre har jo bare ett bryst pr. barn, og det fungerer jo fint for de fleste. Takk for hjelpen! Da kan jeg ta det med ro likevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå