Gjest trall Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 resultatet av mitt speil var under referanseområdet. Noen som vet hva dette betyr?
Drua Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg svarer på generelt grunnlag. Vanligvis skal man ligge innenfor referanseområdet, slik at det kan bety at dosen bør økes. Men, når det er sagt, så kommer det helt an på hvorfor man tar legemiddelet, hvordan man responderer på det, om det er det eneste legemiddelet man tar, om det er tilleggsmedikasjon osv. Så det er ikke et enkelt spørsmål, og derfor må man selvfølgelig snakke med legen sin om dette.
Gjest trall Skrevet 9. november 2007 #4 Skrevet 9. november 2007 Tusen takk for svar! Jeg får ta meg en tur til legen igjen da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå