Gå til innhold

Erfaring med Lamictal-speil


Fremhevede innlegg

Skrevet

resultatet av mitt speil var under referanseområdet. Noen som vet hva dette betyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarer på generelt grunnlag. Vanligvis skal man ligge innenfor referanseområdet, slik at det kan bety at dosen bør økes. Men, når det er sagt, så kommer det helt an på hvorfor man tar legemiddelet, hvordan man responderer på det, om det er det eneste legemiddelet man tar, om det er tilleggsmedikasjon osv. Så det er ikke et enkelt spørsmål, og derfor må man selvfølgelig snakke med legen sin om dette.

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg får ta meg en tur til legen igjen da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...