Lilo85 Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Når jeg går i sokkelesten inne og det er gulvkaldt får jeg veldig vondt i føttene. Det blir ikke sånn vondt som når man fryser på bena ute med sko på, men skikkelig smerter. Når jeg kjenner på føttene min er de varme, men hvis det er gulvkaldt får jeg vondt uansett. Noen som har opplevd dette?
Gjest tullfrid Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Det er vondt å fryse. Ta på deg ullsokker
Gjest Spadamen Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Eg opplevde det for 3 år sidan. Men det var i hendene. Det føltes som om dei dovna vekk. =(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå