siliconsally Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Hei! Er ei jente som akkurat har fått 2 barn,og er ferdig med amming. Nå skal det bli nye pupper,for det lille jeg har igjen ligner mest to slappe skjortekrager.. Brukte 75b før,og hadde faste greie pupper. Nå er de tomme,slappe og HENGER!!! Er nok nede i en a-cup nå. Blæ. Heldigvis for meg kan det fikses på,og jeg lurer så fælt på div. Kan dere hjelpe meg? Har time til konsultasjon på fornebuklinikken den 13 desember. (Dr. Pål Schistad) Snakket med Dr. Erik Dillerud via mail med bilder,og han "anbefalte" 260-300 ml, under muskelen og anatomiske proteser. Så da lurer jeg: Hva er best av runde og anatomiske/dråpeformete innlegg? Har hørt mest positivt om runde,er ikke anatomiske noe særlig? "Ønsker" meg så naturlige som mulig jeg da,men vil jo helst ha runde fine,men ikke typisk pornosilikon... ) Vil noen dele erfaringer med meg?? Hvor gjorde du det? Under eller over muskel? Hvem opererte? Mye? Silikon eller saltvann? Hvordan er arret? Runde eller anatomiske innlegg? Vondt? *underer og er VELDIG spent på nye pupper* Dere som har noe negativt å si ang silikon osv,kan bare gå ut av tråden.. Klem fra siliconsally JA,så lurer jeg på en ting til... Jeg har ordnet med full avlastning første uken etter operasjon,men uken etter må jeg klare meg mye selv...Har jo litt hjelp da,men ikke hele tiden. Blir det veldig vanskelig med to små?
Saeria Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Jeg anbefaler deg å ta turen innom cee cees dagbok her på forumet. Der finnes det sikkert noen som kan svare deg.
*Emma* Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Under Mors helse og egenpleie på www.nybaktmamma.com/plassen er det også en laaaaaaaaaang tråd om silikon...nesten helt fri forsure bemerkninger.
Gjest puselabb Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Gå inn på CeeCee's hemmelige verden. Det hjalp meg en hel masse rundt den tiden jeg tok silikon. Her deler vi erfaringer rundt temaet, og ingen negative kommentarer.
Gjest MandelMerete Skrevet 9. november 2007 #5 Skrevet 9. november 2007 Jeg har runde på ca 400 g, over muskelen. Er knakende fornøyd, for jeg gikk fra en svært liten A til en D! De ser naturlige ut, og jeg har ikke angret et sekund på at jeg tok silikon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå