Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 8. november 2007 #1 Skrevet 8. november 2007 Jeg opplever å få en rus følelse av sigaretter? Vanlige altså, lucky strike. Hvorfor? Skjønner ikke. Innhalerer dypt, men likevel. Det føles litt som å ta noen shotter. Også etterpå blir jeg litt småskjelven i hendene. Har ikke røyket lenge og mye, men endel.
wind-up bird Skrevet 8. november 2007 #2 Skrevet 8. november 2007 Nikotin er jo et rusmiddel, så da må man kunne forvente en rus. Høres kanskje ut som om du ikke er helt vant til nikotin i den mengden du får nå. Røyker du mer enn før?
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 8. november 2007 #3 Skrevet 8. november 2007 Jeg gjør vel kanskje det, men ikke i stor grad. Hadde ikke forventet å reagere så plutselig veldig annerledes men..
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #4 Skrevet 8. november 2007 Jeg får det også - men bare når jeg røyker tidlig om morgenen før jeg har spist noe. (Deilig følelse, den "rusen" om morgenen...spør du meg )
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 8. november 2007 #5 Skrevet 8. november 2007 Har spist lite i det siste, spesielt før røyken.. kanskje det er det som gjør det da...
Gjest Gjest_Lurer_* Skrevet 8. november 2007 #6 Skrevet 8. november 2007 (Deilig følelse, den "rusen" om morgenen...spør du meg ) Ja jeg klager ikke..
Gjest milkyway Skrevet 8. november 2007 #7 Skrevet 8. november 2007 fikk det med min første sigg i dag, nikotinsjokk og skjelven og jævlig.. ikke noe gøy hvis du ikke har spist noe :-P
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Jeg får litt lyst til å begynne å røyke når jeg leser denne tråden.....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå