Gå til innhold

Ruset av sigaretter?


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Jeg opplever å få en rus følelse av sigaretter? Vanlige altså, lucky strike. Hvorfor? Skjønner ikke. Innhalerer dypt, men likevel. Det føles litt som å ta noen shotter. Også etterpå blir jeg litt småskjelven i hendene. Har ikke røyket lenge og mye, men endel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nikotin er jo et rusmiddel, så da må man kunne forvente en rus. Høres kanskje ut som om du ikke er helt vant til nikotin i den mengden du får nå. Røyker du mer enn før?

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Jeg gjør vel kanskje det, men ikke i stor grad. Hadde ikke forventet å reagere så plutselig veldig annerledes men..

Skrevet

Jeg får det også - men bare når jeg røyker tidlig om morgenen før jeg har spist noe.

(Deilig følelse, den "rusen" om morgenen...spør du meg :sjenert: )

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet

Har spist lite i det siste, spesielt før røyken.. kanskje det er det som gjør det da...

Gjest Gjest_Lurer_*
Skrevet
(Deilig følelse, den "rusen" om morgenen...spør du meg :sjenert: )

Ja jeg klager ikke.. :fnise:

Gjest milkyway
Skrevet

fikk det med min første sigg i dag, nikotinsjokk og skjelven og jævlig.. ikke noe gøy hvis du ikke har spist noe :-P

Skrevet

Jeg får litt lyst til å begynne å røyke når jeg leser denne tråden.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...