Gå til innhold

98

Fremhevede innlegg

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)

kj

Endret av Eugene Onegin
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Says it all :fnise:

Det enkle er ofte det beste :goodbye:

Skrevet

Aldri hørt om. Hørtes absolutt søkt ut.

Tror ikke det nei.

(Skulle av nysgjerrighetsårsaker gjene likt å høre forklaringen på hvordan noen mener det er mulig da, litt bedre forklart enn som så. Men nei, jeg tror ikke det)

Gjest Gjest Julie
Skrevet
Tror dere denne teorien om at alt skjer sammtidig kan stemme

Jeg kan ikke tro på en slik teori når jeg ikke har blitt overbevist med argumentasjon.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
(Skulle av nysgjerrighetsårsaker gjene likt å høre forklaringen på hvordan noen mener det er mulig da, litt bedre forklart enn som så. Men nei, jeg tror ikke det)

ja jeg vet ikke mer en hva jeg skrev. Det var noen som fortalte meg om den. Jeg synes den er interesang

men jeg er enig at det nok bare er en teori og ikke noe sannhet i den.

men jeg synes det er galt og avise det fult som noen gjør når det verken er bevis for det ene eller det andre

Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Jeg kan ikke tro på en slik teori når jeg ikke har blitt overbevist med argumentasjon.

jeg argumenterer ikke for den. Bare så det er sakt

Skrevet
men jeg synes det er galt og avise det fult som noen gjør når det verken er bevis for det ene eller det andre

Hvorfor skulle man ikke avvise denne teorien med null bevis og argumentasjon?

Skrevet (endret)
ja jeg vet ikke mer en hva jeg skrev. Det var noen som fortalte meg om den. Jeg synes den er interesang

men jeg er enig at det nok bare er en teori og ikke noe sannhet i den.

Nei, det finnes kanskje ikke bevis bevis, men det er jo overveiende sannsynlig at dette ikke stemmer. Med mindre vi lever i en slags Matrix-verden :sjokk:

Så vi kan jo si det sånn at jeg tror på det som er mest sannsynlig, til det motsatte er bevist. :fnise:

Eugene Onegin, hvor har du forresten hørt om denne teorien? Har du en kobling?

Endret av Harlekin
Gjest Eugene Onegin
Skrevet
Hvorfor skulle man ikke avvise denne teorien med null bevis og argumentasjon?

det er bare min mening. At så lenge det verken er bevis for det ene eller det andre så burde man være åpne for at det kan være en mulighet for at det kan stemme.

Men andre kan mene hva de vil.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)
Eugene Onegin, hvor har du forresten hørt om denne teorien? Har du en kobling?

Onkelen min fortalte meg om den. Han tror på den mens jeg er tvilende til den. Men aviser den ikke

Endret av Eugene Onegin
Skrevet

Jeg liker teorien om at hele verden bare finnes i hodet mitt mye bedre. Grunnen til at dere ikke tror på teorien er at jeg tenker dere sånn :kaffe:

Skrevet
Jeg liker teorien om at hele verden bare finnes i hodet mitt mye bedre. Grunnen til at dere ikke tror på teorien er at jeg tenker dere sånn :kaffe:

:fnise:

Skrevet
Det finnes en teori som går ut på at alt skjer sammtidg.

At mens du nå er f,eks 24 år. Så er du sammtidig 1 år du er nyfødt du er på dødsleiet.

1 verdenkrig foregår det samme gjør andre.

Det vil si at tid er en ilusjon og at historien vi kjenner nå foregår nå frammtiden foregår nå.

Tror dere denne teorien om at alt skjer sammtidig kan stemme

Det hadde gjort seg med en argumentasjon for hvorfor det evt skulle være slik. Hvis man skal ta stilling til det på stående fot basert på det du sier her, ville svaret ganske enkelt være "nei".

Hvem var det som mente dette, da?

Skrevet

Vel, jeg tror ikke det er sånn.. men det spørs vel hva de egentlig mener hvis de får lov å utdype det, de som mener at det er sånn.

Jeg er åpen for at det finnes dimensjoner hvor tid er ikke-eksisterende.

Skrevet

Vil du slutte å endre innleggene dine?

La dem stå.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

er det en regel som sier at brukere ikke kan endre innleggene sine om man ønsker det ?

vist det står det i reglene så skal jeg slutte og endre dem

Skrevet

Sa jeg at det stod i reglene?

Det var kun et ønske. Jeg syntes spørsmålet var interessant, men nå har du fjernet det og dermed drept debatten.

Men deg om det.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet (endret)
Sa jeg at det stod i reglene?

Det var kun et ønske. Jeg syntes spørsmålet var interessant, men nå har du fjernet det og dermed drept debatten.

Men deg om det.

sa jeg du sa det ?

om jeg vil drepe mine egne diskusjoner som jeg starter gjør jeg det.

Endret av Eugene Onegin

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...