Gå til innhold

Sikter for høyt?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Søker jobber og blir innkalt til intervju. Men venner sier jeg sikter for høyt. Hvordan kan de si noe slikt, blir man kalt inn til intervju er man jo interessant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du blir nok ansett som interessant og aktuell, men du sikter sikkert høyt, og da kan det jo hende de som kaller deg inn tar en sjanse, men har bedre kandidater...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uansett du skal gå på intervjuet og prøve deg, du får intervjuerfaring om ikke annet. Nå har jeg fortsatt 2-3 år igjen av studiene, men har ofte fått høre at man bør søke jobber man ikke tror man kommer til å få også...det er verdt en sjanse vel, du har jo uansett ikke noe å tape :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lissi32

Verste jeg har hørt!! Klart man skal sikte høyt, det gjorde jeg og vant!! Jeg har nettopp fått meg jobb som salgssjef i nordens største hotellkjede.

Man kommer ingen vei uten å tørre å ta sjanser.

Ha tro på deg selv, lykke til:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest Julie
Verste jeg har hørt!! Klart man skal sikte høyt, det gjorde jeg og vant!! Jeg har nettopp fått meg jobb som salgssjef i nordens største hotellkjede.

Man kommer ingen vei uten å tørre å ta sjanser.

Ha tro på deg selv, lykke til:O)

Enig :juhu:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verste jeg har hørt!! Klart man skal sikte høyt, det gjorde jeg og vant!! Jeg har nettopp fått meg jobb som salgssjef i nordens største hotellkjede.

Har du salgserfaring?

Mange synes ikke at man skal sikte høyt i Norge, landet der alle bør gjøre det middelmådig...venner og kolleger sier at "kanskje du sikter for høyt"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...