Gå til innhold

Oppsigelse


Dahlia

Anbefalte innlegg

Jeg vil med dette si opp mitt ansvar som voksen. Jeg har bestemt at jeg heretter kun vil akseptere ansvarsområdene til en åtte-åring.

* Jeg vil gå på Mc Donalds og tro det er en fire-stjerners restaurant.

* Jeg vil tro at M&Ms er bedre enn penger, for jeg kan spise dem.

* Jeg vil ligge under ett stort tre og spise saftis sammen med vennene mine en varm sommerdag.

* Jeg vil tilbake til da alt var enkelt; da alt jeg visste var farger, gangetabellen og barnesanger. Og ingenting brydde meg, for alt jeg visste var at jeg ikke visste at jeg ikke visste, og det brydde jeg meg ikke om

Alt jeg visste var å være lykkelig fordi jeg ikke visste om bekymringer å bekymre meg om.

* Jeg vil tro at verden er rettferdig og at alle er snille og ærlige.

* Jeg vil tro at alt er mulig.

* Jeg vil ha muligheten til å bli overbegeistret over de små ting igjen.

* Jeg vil leve enkelt igjen. Jeg vil ikke at min dag skal bestå at datakrasj, fjell av papirarbeide, dårlige nyheter, hvordan få lønnen til å vare en hel måned, slippe legeregninger, sladder, og miste dem jeg er glad i.

* Jeg vil tro på betydningen av en klem, et smil, ett vennlig ord, sann rettferdighet, fred, drømmer og lage engler i snøen.

Så.. her er mitt VISA-kort, mine bilnøkler, mine regninger, min mobiltelefon

og pensjonsforsikringen min. Jeg trekker meg herved offisielt som voksen!!

Og hvis du vil diskutere dette videre.... må du fange meg først!!

"sisten...du har'n"...Sees på lekeplassen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlig, Dahlia... Får jeg bli med? icon_smile.gif

Jeg har bare ett krav til:

...nemlig at alle skal høre på hva jeg sier og slippe meg foran i køen hvis jeg begynner å gråte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ragnhild: jeg har barn selv og har slett ikke glemt at barns bekymringer kan være store icon_smile.gif Men synes den er søt.. og uttrykker vel et lite ønske jeg har innimellom når pulten på jobben bugner av arbeid og huset ser ut som en slagmark icon_smile.gif

Amanda: alle er hjertelig velkommen... og jeg er veldig snill.. så du får sikkert snike i køen om du gråter *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...