Gå til innhold

Canesten ved soppinfeksjon


Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg startet på Canesten igår pga en soppinfeksjon etter antibiotikakur. Startet med en stikkpille som skulle føres inn i skjeden.

Men nå, 20 timer etter, har pillen kommet ut igjen, virker det som. Er ihvertfall masse "korn" der nede..

Skal det være sånn eller? Trodde liksom den skulle løse seg opp jeg?

Hva gjør jeg nå? Skal jeg fortsette med kremen som vanlig, eller må jeg kjøpe ny kur med stikkpille?

:riste:

Videoannonse
Annonse
Gjest rikkerikke
Skrevet

Slapp av. Dette er helt normalt etter mine begreper. Husker i alle fall at jeg opplevde det samme sist jeg hadde en kur. Begynner riktig nok å bli en stund siden, men husker de hvite kornene som du kaller det. Fortsett med kremen, så skal du se det går over. Husk at du kan forebygge hele problemer ved å spise/drikke yoghurt/biola e.l. under antibiotikakuren. Det hjelper i alle fall meg.

Gjest Elfrida
Skrevet
Men nå, 20 timer etter, har pillen kommet ut igjen, virker det som. Er ihvertfall masse "korn" der nede..

Skal det være sånn eller?

Det skal være sånn ja. Det kommer ut som 'korn' og det er kjempekjipt. Det kan ta et par dager før alt er kommet ut.
Skrevet

Tusen takk for svar.

Da fortsetter jeg med kremen og satser på at det gir seg snart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...