Gå til innhold

Smerte ved samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

har i de siste ukene opplevd smerter i skjeden ved samleie. Leste tråden om vestibulitt og vaginisme, men tror ikke jeg har disse tingene. Hovedgrunnen til dette er at smertene begynte da jeg fikk meg ny kjæreste. Dette er bare min andre sexpartner, og han er "større" enn forgjengeren. I tillegg har vi hatt sex mye oftere enn det jeg har hatt før, og det har nok hendt at jeg ikke har vært tilstrekkelig våt nedentil.

Er det noen som kan gi meg tips om hva dette kan være? Har noen her opplevd smertefull sex over lenger tid som resultat av for mye sex uten ordentlig forspill? Eller er det mest sannsynlig en infeksjon? Bør kanskje nevne at jeg går på p-piller, men det gjorde jeg også med min forrige partner, uten at det var vondt.

Setter veldig pris på alle innspill, da jeg er litt bekymret...

Videoannonse
Annonse
Gjest Elfrida
Skrevet

Er du sår, eller er det en annen type smerte? Det kan være at du rett og slett er blitt litt sår, og at du ikke har gitt skjeden tid til å hente seg inn igjen. Hvis det ikke gir seg forholdsvis raskt bør du vurdere en tur til legen.

Ikke ha samleie hvis du ikke er våt nok, bruk i tilfelle glidemiddel.

Det er ikke helt uvanlig med litt krøll når man skifter partner - det kan være lurt å ta en sjekk hos legen uansett. Så kan du utelukke ting som klamydia osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...