Cata Skrevet 9. november 2007 #83 Skrevet 9. november 2007 (endret) Fordi den ser ut som jeg føler meg. Litt sjenert, litt tøff og litt "mystisk" . (Nåja, føler meg egentlig ikke mystisk, men har opp gjennom årene lest om både spøkelser og utenomjordiske med stor interesse. ) I tillegg har jeg alltid fleipet med at jeg burde vært rødtopp (blek og med til tider friskt temperament ) og jeg syntes den passet til nicket. Så rødtopp-Cata her er etter en del år blitt "meg" på nett. (Egentlig heter hun faktisk Lily, men syntes ikke det passet halvparten så bra som Cata ) Edit: Trykkfeil...igjen Endret 9. november 2007 av Cata
Gjest Heloise Skrevet 11. november 2007 #84 Skrevet 11. november 2007 Fordi jeg føler meg sånn til tider
Gummiloppa Skrevet 19. desember 2007 #85 Skrevet 19. desember 2007 (endret) Fordi jeg syns han på bildet var så herlig søt når han var ung, at jeg bare smiler hver gang jeg ser gamle bilder av ham ^^ Må holde på minnene når han nå har forfalt helt Endret 19. desember 2007 av Tillepike
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå