Chans Skrevet 7. november 2007 #41 Skrevet 7. november 2007 Fordi Little Britain er genialt, og Vicky Pollard er dronning.. Oi, jøje meg, jeg må vel bare si meg enig! Haha, dette var pussig.
Champagnepiken Skrevet 7. november 2007 #42 Skrevet 7. november 2007 Det henger vel ikke så rent lite sammen med nicket mitt, selv om glasset ikke stemmer helt...
Gjest Frk Åberg Skrevet 7. november 2007 #46 Skrevet 7. november 2007 Uff da, hihi, jeg trodde det var deg? Jeg synes det ligner sånn på det bryllupsbildet du hadde før Hm, vet ikke noe om noe giftermål. Tror du må blande meg med en annen...
Gjest Gjest Julie Skrevet 7. november 2007 #47 Skrevet 7. november 2007 Alizee er jo pen (selv om hun kanskje ikke er et opplagt sangtalent):
Gjest Eugene Onegin Skrevet 7. november 2007 #48 Skrevet 7. november 2007 10 år siden Av hva da ? du får gratulerer for 10 års makeringen for din død
Ghost Skrevet 7. november 2007 #49 Skrevet 7. november 2007 Av hva da ? du får gratulerer for 10 års makeringen for din død Takk skal du ha! Hva jeg døde av...vel... jeg fikk en stor fisk på kroken en dag, og han drog meg ut i sjøen. så traff jeg et skjær og dunket hodet mitt, ble liggende der en stund, helt til båten min kom drivende med strømmen og jeg holdt nesten på å bli truffet av den, til det kom et fly styrtende mot meg, men flyet traff båten, og jeg greide såvidt å hoppe unna, men der var uheldigvis en klippe på det skjæret som jeg dunket hodet mitt i enda en gang, og da døde jeg... Jeg hadde max uflaks den dagen..
Gjest Helen Parr Skrevet 7. november 2007 #52 Skrevet 7. november 2007 Min avatar er nøye utvalgt og sier masse om meg som person. Dessuten ligner den til forveksling, og hvis du legger nesa heeeelt inntil skjermen, kan du kjenne duften av fisk. Bare du holder den unna halloween-godteposene til ungene, er det greit.
Nigo-san Skrevet 7. november 2007 #53 Skrevet 7. november 2007 Bare du holder den unna halloween-godteposene til ungene, er det greit. Vi får se, det er jo nesten et helt år igjen...
hjertesukka Skrevet 7. november 2007 #54 Skrevet 7. november 2007 -Fordi den er prikklik meg selv: Søt, kosete og avslappa...... ...(men kvesser klørne av og til.) Og er slett ikke så dum som jeg ser ut til ved første øyekast.
Kosemose Skrevet 7. november 2007 #55 Skrevet 7. november 2007 Fordi den passer så godt til nicket mitt
Scorpina Skrevet 7. november 2007 #56 Skrevet 7. november 2007 Fordi den viser litt av meg...og fant ikke noe annet som passa den dagen jeg skulle finne meg en avatar.
Gjest javac Skrevet 8. november 2007 #57 Skrevet 8. november 2007 Avataren min skal forestille en kvasar. Kvasarer er gøy.
FrizzleSizzle Skrevet 8. november 2007 #58 Skrevet 8. november 2007 Jeg liker katter og å sitte foran skjermen. Purrr-fect!
Gjest StoreSky Skrevet 8. november 2007 #59 Skrevet 8. november 2007 Liker pin-up bilder/damer/whatever. Synes igrunn det er på høy tid denne kroppsfasongen blir moderne igjen
Gjest Wolfmoon Skrevet 8. november 2007 #60 Skrevet 8. november 2007 Vil vel påstå at sammenhengen mellom avataren min og nicket mitt er ganske åpenlyst. Begge har dessuten fulgt meg i mange år
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå