mee mee Skrevet 7. november 2007 #1 Skrevet 7. november 2007 I går var jeg innom olafia klinikken. Hun fant en betennelse, men kunne ikke si hva det var, så venter på svar om en uke. Hun gav med tabeletter som jeg tok der og da som skulle fjerne denne betennelse. Var noe antibiotika lignende. I dag klør det som bare det, kan jeg ha fått sopp av de antibiotika pillene jeg tok?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2007 #3 Skrevet 7. november 2007 Ja, det er stor sannsynlighet for det.
Gjest rikkerikke Skrevet 7. november 2007 #4 Skrevet 7. november 2007 Ring eller stikk innom Olafiaklinikken, så kan du spørre legen som behandler deg. Personlig synes jeg det ikke høres så sannsynlig ut at antibiotikanen gir soppinfeksjon så raskt, men jeg er da heller ingen ekspert på området.
Gjest Frysepulver Skrevet 7. november 2007 #5 Skrevet 7. november 2007 Veldig vanlig ihvertfall... Jeg fikk sopp i munnen da jeg gikk på 6 eller 8 forskjellige typer samtidig. Tror det gikk to uker fra behandlingsstarten til soppen kom (på selveste 17. mai - hurra!), og da varte det noen uker. Nedentil er jo enklere å behandle - Canesten er en vidunderkur!
Gjest nextlife Skrevet 7. november 2007 #6 Skrevet 7. november 2007 Sopp kan komme relativ kjapt etter oppstart av antibiotika, kroppen er jo ganske svak i utgangspunktet ved en infeksjon. Biola, biola, biola bør ALLTID spises når man tar AB. Går tilogmed helt fint å skylle seg med det hvis soppinfeksjonen er nedentil.
Kayli Skrevet 7. november 2007 #7 Skrevet 7. november 2007 Jeg pleier å kjøpe Canesten samtidig som jeg løser inn resepten når jeg skal ha antibiotika. Får alltid sopp i løpet av en kur. Så; ja, det kan godt være sopp du har fått.
wondergirl Skrevet 8. november 2007 #8 Skrevet 8. november 2007 Ja, jeg merker det etter én dag med antibiotika. Heldigvis går det bort igjen når kuren er ferdig, eller i hvertfall etter en runde med canesten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå