Gå til innhold

hjelp...


lita

Anbefalte innlegg

Han vil ikke ha barn, men det vil jeg!!!

Men jeg vil jo naturligvis ha barna mine med HAN. Han har to barn fra tidligere samboerskap og sier at han føler seg ferdig med den biten av livet. Han skjønner at han er egoistisk, men slik er ståa pr. i dag. Jeg vil så gjerne høre DERES mening på dette. Hva er vel livet uten barn, var det bare dette da..., allikevel så er han jo mannen i mitt liv- om ikke barn med han, så med hvem da- det er jo ikke sikkert jeg treffer noen andre- dessuten så vil jeg ikke ha noen andre! Er det rett at jeg må "gi" meg på dette, var det slik livet mitt skulle bli....

Vær så snill- kom, med gode råd til meg. Jeg bekalger om det ble noe rotete, men jeg håper dere forstår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie

JEG VILLE IKKE HA GITT MEG PÅ DETTE. JEG VILLE HA STILT ETT ULTIMATUM OG HVIS JEG IKKE HADDE LIKT SVARET JEG FIKK SÅ HADDE JEGF DROPPET HAM .HUSK:HAN KAN FINNE PÅ Å FORLATE DEG OM EN 15 - 20 ÅR OG DA STÅR DU DER UTEN MANN OG INGEN BARN!

hUSK MAN TTREFFER ALLTID EN MANN OG BLI INTERESSERT I! TENK ALDRI:HAN ER DEN ENESTE FOR MEG,JEG KOMMER ALDRIG TIL Å ELSKE EN ANNEN!

100000 GANGER HELLER ETT BARN ENN EN MANN.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok enig med sexysadie der.

Tror nok du bør mase litt mer på han.

Har han gitt noen grunner for hvorfor han ikke vil ha barn?

Jeg ville heller ikke ha barn tidlegere,men etter at jeg traff mannen min har jeg endret meg.

Tror du ikke livet blir litt trist uten barn?

Håper du får han på bedre tanker.

Ønsker deg lykke til!

Hilsen Kiraa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...