Gå til innhold

sykepleiere


Gjest Gjest_trille_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_trille_*

Jeg er sykepleier, og har videre utdannelse innen ledelse. Har jobbet i somatisk avd i et par år, og jobber nå som leder i helse sektoren. Problemet mitt er at jeg er lei av hele helse og omsorg delen, jeg vil gjerne gjøre noe nytt og anderledes. Noe som er spennende, og utfordrende. Kan jeg bruke utdannelsen min til noe annet, noen som har forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hva med å søke jobb i et forsikringsselskap? der trengs det jo spl og andre med kunnskap innen helse når det gjelder for eks personskade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trille_*
hva med å søke jobb i et forsikringsselskap? der trengs det jo spl og andre med kunnskap innen helse når det gjelder for eks personskade.

Ansetter forsikringsselskap sykepleiere? Har ikke tenkt på den muligheten, men jeg ser helt klart det behovet. Tusen takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, se på finn.no du.. har sett at bl.a gjensidige søker sykepleiere og andre faggrupper. Jeg er nylig ferdigutdannet sykepleier og har tenkt å søke på noe slikt, for å slippe bl.a turnusjobbing og slitsomme arbeidsstillinger som ødelegger kroppen over en viss tid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...