Gå til innhold

Å avsløre kvinnenaturen.


waco

Anbefalte innlegg

Det hender jeg slumprer borte i gode innlegg ute i den store WORLD WIDE WEB eller hva det heter. På kvinneguiden, skal jo alle innlegg hylle kvinner og glede dem, det virker som om kvinner ikke forstår at skal man kunne diskutere de ulike kjønn, så nytter det ikke skape seg en virkelighet som passer kvinner best, derfor har jeg funnet et innlegg som på en noe mer nøytral måte forklarer dere forvaklede kvinnekjønn hvordan det hele ligger an......

Vi fustrerte menn har behov for å skjønne kvinnenaturen. De fleste menn famler i blinde og forstår ikke at kvinner eldes og forandrer seg i en helt annen takt enn oss menn.

Om man tar sexuallivet,så er det stort sett uforandrett hos enn mann fra han er 15 til han passerer 80...Han er programert til å finne seg et mest mulig egnet individ å pare seg med...Slik er menn i prinsippet..slik er det også i naturen..Det bør vi menn vedkjenne oss. Åttiåringen ser fremdeles etter den mest snertne snella på gamleheimen han....skjuler seg bak sin "senilitet " og klyper sykesøstrene både bak og fram....og smiler lurt...Sine jevnaldrende kvinner har han glemt...Han ser dem ikke og omgåes dem om nødvendig bare av gammel vane..Men selvsagt blir han utkonkurert av sine yngre brødre....og i nøden spiser fanden fluer.Så det hender man beholder forholdet til gamlemor...Hun på sin side trenger jo fortsatt varme og ømhet...noen å støtte seg til, og hjelpe seg, men rent sexuelt er hun som regel død først i førtiårene.

Forplantningsevnen taper de jo også.Nå hevder noen at tapet av forplantningsevnen fører til at kvinnene får økt glede av seksuallivet.Det er selvsagt målt i forhold til den manglende eller nesten frahverende evnen de hadde tidligere. Redselen for graviditet er borte. Det som har gjort dem ubrukbare i så mange år før. Det som har fått mannen til å utsette henne for minst mulig sexual aktivitet i årevis. Selvsagt finner kvinner unnskyldninger for sin manglende evne...Mannen min får det unna på fem minutter sutrer hun..og får dermed lagt skyldfølelsen over på mannen.Var det slik da de møttes undrer Gu....Hvem har hodepine...Hvem snur ryggen til hvem....først..

Hos damer er det hele delt inn i sykluser...De er nok ganske lik mannen rundt de 20....men senere forandrer det seg...Sex er for kvinner best i tredveårs alderen hevdes det.Senere mister de mere eller mindre interessen og gnisten...Klager på mannen og kommer seg ofte ut av ekteskap og annen styggedom.Deres liv består av epoker .De trenger ikke og har ikke behov for en mann lengre. Først er de sexuelt lystne og søkende...Kaprer en mann som som de utnytter på det groveste etter alle kunstens regler...med loven i hånd. De får de barna de er programert til å få. Soler seg i mannens glans og føler seg vellykket som har kunnet kapre en stakkar.. Senere kastrerer de han rent økonomisk ....De fremstår som selvstendige ..Nå har de helt glemt hvorfor de engang giftet seg.De soler seg i frigjortheten og nyter de økonomiske velmaktsdager en gisseltatt mann kan gi dem...For å døyve sin samvittighet finner de opp alle verdens grunner for hvorfor de forlot han. Eller feller noen krokodilletårer over hvorfor han for lot henne. Hun...en frigid ...kjønnsløs hurpe.Det finnes selvsagt en bråte femifascist organisasjoner som hjelper de mere tanketomme til å komme på de rette tanker.....

Slik blir de...om de aldri så mye var lystne , vakre og pene ...engang for noen få år siden...Dette bør vi menn legge oss på sinnet....Dette bør vi huske før vi inngår noen som helst kontrakt med en kvinne.Vær ærlig også mot deg selv...for oss menn er kvinner deffekte..Om de ikke er det så blir de det ....

Gu som ikke ser bort i fra at det finnes nyanser og unnntak...

Mange takk til GU for å ha skrevet dette sannferdige beskrivelsen av kvinnenaturen som de fleste vil kjenne seg selv igjen i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest sexysadie
D

Men selvsagt blir han utkonkurert av sine yngre brødre....og i nøden spiser fanden fluer.Så det hender man beholder forholdet til gamlemor...Hun på sin side trenger jo fortsatt varme og ømhet...noen å støtte seg til, og hjelpe seg, men rent sexuelt er hun som regel død først i førtiårene. .

Kvinnene er døde seksuelt tidlig i 40-årene???

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja, her føler jeg at du med litt ekstern hjelp endelig fikk satt tingene på plass, Waco.

Ubestridelig logisk, og nesten litt i overkant objektivt og uangripelig! Gratulerer!

*bøyer seg i støvet, nyser - og forbanner de kvinnene som ikke har kjent sin plass og gjort rent her

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ubestridelig logisk' date=' og nesten litt i overkant objektivt og uangripelig! Gratulerer![/quote']

Ja her er det bare å falle til jorden :lol:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette sannferdige beskrivelsen av kvinnenaturen som de fleste vil kjenne seg selv igjen i.

Takk Waco for at du vekket meg fra min dvale-tilstad og fikk meg til å se mitt virkelige jeg!

*tusler ut i stuen for å tilfredstille min mann på alle tenkelige vis*

I morgen skal jeg be lønningskontoret om å begynne å overføre min lønn til hans konto også. Jeg har utnyttet ham lenge nok nå (stakkars mann)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

klor?

Skal du rense din skitne kvinnesjel hvit for forræderiske tanker overfor det mannlige super-kjønn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
klor?

Skal du rense din skitne kvinnesjel hvit for forræderiske tanker overfor det mannlige super-kjønn?

Noe sånt ja :roll::ler: waco har åpnet øynene mine.

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe sånt ja waco har åpnet øynene mine.

Good for you girl!!! :hoho:

*tar meg et glass klor og håper på bedre tider for mannekjønnet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke drikk for mye da jenter, noen av oss gutta liker at jenter har noen skitne tanker innimellom :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Ikke drikk for mye da jenter' date=' noen av oss gutta liker at jenter har noen skitne tanker innimellom :ler:[/quote']

Holder det med 1 flaske?

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns en flaske i slengen høres litt vel mye ut :roll: Om dere blekes for mye med en gang, kan skaden vise seg å vare uopprettelig :(

Håper i såfall det finnes en motgift :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Er ikke kvinnenaturen avslørt ennå?

Bare innom og sjekker for å samle tips.

dorian :briller:

*Minnie klapser dorian på rumpa*

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dr. ian

Nå begynner du å bli litt vel rompe-fiksert her, Minnie :ler:

Men ok - det er vel kanskje en del av den nevnte kvinnenaturen :sjarmor:

dorian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale
Nå begynner du å bli litt vel rompe-fiksert her, Minnie :ler:

Men ok - det er vel kanskje en del av den nevnte kvinnenaturen :sjarmor:

dorian

Oh baby- you know you like it :oops:

Minnie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Tar meg et glass klor og skåler med jentene*

Egentlig synes jeg veldig synd på Waco. Jeg tror han er veeeldig ensom! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...